• Sessan 83 K

Jag behöver vänner som gör IVF i RMC malmö

Världen har rastat och vi har gråtit ut ( jag är hemma idag ) Känns lite bättre idag och vi börjar se framåt igen....  Har pratat med RMC idag och då kändes det lite bättre.... Varför jag får vänta tills JUNI? jo, jag har inte börjat blöda ännu och sen måste jag vänta en mens till innan vi kan börja behandlingen igen... och jag har mens typ 3 gånger om året max. Så on jag nu börjar blöda i månadsskiftet DEC/JAN så får jag inte nästa mens förrän efter ca 3 månader..alltså ( april ). därav känns väntan lååååååång.

Men vi ser framåt och tar nya tag. Nu ska vi bara mysa i jul och nyår :) Och jag kan äta precis vad jag vill på julbordet och skåla in det nya året i chamange.... Jag vet att 2013 kommer bli ett superbra år!!!

• Sessan 83 K

Jo man kan säkert få något för det, men eftersom det inte vet när vi kan sätta igån igen så kan de ju heller inte ge mig något för att reglera den.... Men jag hoppas att vi kommer att köra igång snart igen! :)

• Sessan 83 K

Mabye: Vi håller tummarna för dig! Här har jag mens och mensvärk från HELVETETGråter gör så ont att jag spyr och gråter jag kan inte sitta stå eller ligga blir såååå trött

• Sessan 83 K

Mabye: Ja jag hade det så tyvärr precis några dagar innan mensen började nu..... Men det behöver ju inte vara sä för alla!!! Men tillslut måste väl crinonen "släppa taget" oavsett om det är mens på gång eller inte.... Håller tummarna för dig!!! Kram

• Sessan 83 K

Va roligt att tåden har kommit igång igen :) har varit lite eko här inne... Men nu är vi igång igen och 2013 ska bli året då vi alla blir föräldrar!!!!

Svar på tråden Jag behöver vänner som gör IVF i RMC malmö