• Sessan 83 K

Jag behöver vänner som gör IVF i RMC malmö

Det känns heeeeelt overkligt :) Tack alla :)

ja lele vi ska dit på Fredag ( 8 celligt ) har ni fått någon tid och dag?

• Sessan 83 K

Nu har vi vårt guldägg hos oss, nu måste bebis hålla i sig hårt i sin nya mjuka bostad :) Lycklig!!!!

trevlig helg önskar jag er alla

• Sessan 83 K

Tack alla :) Känns helt overkligt! usch vågar kanppt röra mig... hihihih är ju rädd att den ska trilla ut.... hihi

• Sessan 83 K
    lele 79: jag har känt av molvärk och stick dagen efter ET ( på kvällen ) har hållit på från och till sen dess med stick och liiite lätt mensvärk... trodde först att det kanske va urinvägsinfektion.... Men nu tror jag det är vårt guldägg som busar och lever ett gott liv i min livmoder :) Varje gång jag skrattar eller nyser så drar det lite i livmodern spec på kvällarna, på morgonen är jag väldigt svullen och har lite gaser, brösten är stooora som bomber och värker rejält... har dock gjort det lite innan ET

kram
  • Sessan 83 K

skiiiiiit!!!!! RMC labb är stängt idag så vi får inte reda på om vi är gravida ieftermiddag utan måste vänta tills imorgon!!!! FAAAAAAAAN Va nervös jag är!!!!!!

• Sessan 83 K

lele: ja jag var där nere i morse och tog ett blodprov.....Jag är så sjukt nervös så jag vågar knappt andas och än mindre ta ett test hemmaFörvånad
    Jag mås bra har lite ömma bröst och liite trött annars inget speciellt. Okej men din mesnvärk kan ju också innebära att det är växtvärk i livmodern.

Libra : Ja visst låter det hel konstigt, vadå labbet har stängt i eftermiddag???!!! Så kan man väl inte göraSkrattande Jag hoppas av hela mitt hjärta att det är vår tur nuHjärta

Svar på tråden Jag behöver vänner som gör IVF i RMC malmö