Snål pojkvän
Låter som en jobbig snålis, såna är pinsamt jobbiga, vilka de än är, pojkvän, vanlig kompis, släkting, chef, ja, spelar ingen roll. Just den grejjen att inte bjuda, på sin tjejs födelsedag är...ja, vad ska man säga? Jag riktigt skäms, å hans vägnar, och ändå känner jag varken han eller dig. Denna beskrivning får mina tår att krulla sig, av obehag...haha! Låter som om ni är unga, så det är väl en blandning av omogenhet och tja, bara tänka på sig själv, ren och skär dumhet. Låter inte alltför smart, sorry. Du får tänka lite som så, är det verkligen hans gener du skulle vilja sprida vidare? Risken finns att du får barn som är mindre begåvade, riktiga underachievers...yikes! :) Jag bor i USA, här skulle en kille/man inte ens komma i närheten av "first base" med ett sånt sätt. Nu tycker jag inte att fattiga studentskillar måste överösa sina tjejer med gåvor hela tiden, ta det lugnt (!) men just den där beskrivningen om din födelsedag...näe, sånt finns bara inte. Mitt råd är att dumpa hjonet. Kan ju inte vara så svårt? Men, du gör ju som du vill.