• Anonym

Kroppsproblem (ångest)

Bara 178 cm lång! Herregud, har du testat dig för pygméväxt?

Löjligt! Min man är 172 cm, har små händer och strl 39 i skor, en kuk på 13 cm och vi har fyra barn tillsammans. Varför skulle jag göra allt de beskriver mot honom bara för att han inte är jättelång?

• Anonym

Alltså, jag är 50 år gammal, har haft 40 sexpartners genom livet och har ALDRIG NÅGONSIN träffat någon med kuk över 20 cm! De flesta har inte ens varit i närheten. Lögn rakt igenom!

• Anonym
    Milk and Coffee skrev 2012-02-23 12:45:35 följande:
    Då ska du få ett hållbart råd från mig. Om din penis är 19 cm är den över medel och inget att ha komplex för, inte heller kroppslängden då det absolut inte är kort det heller. Du behöver inte tillväxthormon du behöver en kurator som stärker din självkänsla för det är där problemet sitter att älska sig själv för den du är!! Det är inte skamligt eller konstigt att gå och prata med någon så ta dig i kragen ring VC och fråga efter remiss till en!
    Det var händerna som var 19 cm.

Nu är jag inte säker på hur man skall mäta händer men det låter som hyfsat stora händer iaf
  • Anonym
    Lolilla skrev 2012-02-23 15:02:03 följande:
    Det var kuken också.
    Alltså jag kan inte förstå att man ens funderar över att kuken är för liten om man har en som är 19 cm (under förutsättning att han mätt korrekt dvs på ovansidan). Det är en stor kuk, bra bit över medel.

Om det nu inte är så att TS vill få höra att han har en stor kuk och går igång på det.

Börjar bli sjukt trött på alla trådar som starats av män som tycker de har för liten kuk
  • Anonym
    Anonym (problemkillen) skrev 2012-02-24 18:00:12 följande:
    testade en tjej kompis lite grann. Jag länkande en sida till en porrskådis, en intervju av honom, där ser man dom mätt hans storlek osv. Hon blev chockad över hans storlek, den är 25cm, men hon sa att typ alla på hennes msn har 27cm. . 
    Haha yeah right. 27 cm säkert. Och alla dessutom. Det är nog nästan omöjligt att hitta någon över 25 cm om det ens finns. 25 cm i sig är enormt stort.
Svar på tråden Kroppsproblem (ångest)