Kroppsproblem (ångest)
Hej problemkillen. Jag är kvinna och 23 år gammal och ca 162 cm lång. Jag är inte intresserad av långa killar, i dagsläget så bryr jag mig inte så mycket om längden på eventuell partner då det verkligen inte är det som är viktigt (men kan erkänna att modell jätte eller modell dvärg skulle vara lite jobbigt), när jag var yngre så föredrog jag snarast kortare killar (runt 170), idag har jag en pojkvän som är runt 180 men längden är inget jag brukar reflektera över. Min pojkvän har även ganska små händer, bara aningen större än mina och hans händer är de finaste som finns.
När det kommer till penisstorlek så föredrar jag de runt normallängd, och det kanske inte är så tröstande för dig om du har en väldigt liten (du skriver ju inte här hur stor den är), men jag kan säga att jag inte har några större problem med en som är lite mindre än medel heller. Om jag blir kär i någon så spelar det ingen större roll, jag har både varit dödligt förälskad i en kille och haft en återkommande KK som inte varit speciellt stora, när det kommer till sex så finns det massvis med saker som är viktigare än hur stor han är (förutsatt att den inte är extrem åt något håll).
Hoppas det hjälper något iaf.