Kroppsproblem (ångest)
Anonym (problemkillen) skrev 2012-02-21 22:06:10 följande:
Jag har varit med en som hade varit med 50st. Visst jag fick henne att komma osv, men det har jag fått dom flesta att göra. Det är inte det. Det är att jag har delvis erektionsproblem och att jag tänder på stora kukar. Nej jag är inte gay, faktiskt testat en gång och det kändes fel direkt. Men jag tänder på stora kukar helt enkelt, för det ser bra ut i en fitta. Helt ärligt det ser ju mycket bättre ut när man ser den blir fylld. Men för mig e det typ som en penna i massa bommul ungefär. Inget speciellt liksom. Och alla vill ju vara speciell för sin partner, men när jag vet det finns någon där ute som är bättre än mig då blir det kaoz. Och vara lång har ju många fördelar, tjejer faller för långa killar t.ex. Och jag pratar om NU inte om ja efter universitetet när varenda sak som är rolig i livet är över, när alla redan haft allt med sex osv. Jag är en kille som vill få allt gjort fort och sen är det klart, pga mitt extrema minne. Känner igen känslan filmen musiken osv väldigt lätt om jag gör det igen. En annan sak är att en tjej fakea orgasmen med mig tydligen. Hon sa jag var den första som fått henne att komma även fast hon varit med större. Och ett halv år senare sa hon att hon skojjat bara för skojs skull. Det va ju en atombomb i självförtroendet...men försöker se framåt även fast det har satt sig. Jag har varit stor för 2 tjejer, en av dom fick riktigt ont medans den andra tyckte om det typ. Den som det gjorde ont för gillar inte sex alls så vad lär man sig av henne? Inget. Har även erektionsproblem. Fast det har jag listat ut att det e pga att partnern jag är med är ju oftast ny för jag kan inte hitta någon som jag trivs med på alla håll. Nej ingen är perfekt men jag vill ha kul antagligen. Och tänker även på mina föräldrar syskon vänners åsikter...som ni nog hör har jag ju flera problem än bara det här med längderna ^^
någon som känner igen sig och kan hjälpa mig ur kaoset? Jag är 18 år om någon missade det.
Dags att börja släcka hjärnspökena och tänka realistiskt.
Det kommer ALLTID finnas någon som är bättre en dig. Snyggare, smartare, bättre i sängen, större, starkare, längre, har större kuk, tjänar mer pengar o.s.v. Så gör dig själv en tjänst och släpp de tankarna för man behöver inte vara bäst för att duga. Klarar du inte detta på egen hand bör du söka hjälp, annars är risken att det slutar illa, kanske mycket illa.
Med 178 cm längd är du ingen dvärg direkt, fullt normalt för en vuxen man och duger nog för de flesta tjejer.
Med 19 cm kuk är du klart över genomsnitt och jag tror få tjejer ens önskar sig mer, snarare att redan 19 cm är i överkant.
Du ska inte försöka göra något åt dina mått för du duger som du är och alla metoder medför risker som inte är värda att ta.