• Venne

Dotter m. nästan enbart killkompisar?

jag är likadan. Snart 30 och har svårt för tjejkompisar. De är mer svårgreppade och jag funkar nog bara bättre ihop med killar tror jag. Jag har nog vissa drag som är lite manliga, även om jag är rätt kvinnlig. Jag är ganska brutalärlig,vulgär, kan vara sarkastisk i min humor, inte specieltt pluttigullig alls och skiter fullkomligt i vilket märke deras handväska är. Alltså slutar många närmre bekantskaper till kvinnor med att de inte fattar sig på mig och tycker jag är taskig eller nåt, fast jag inte menar det så.

• Venne
    Kaliinka skrev 2012-02-22 22:43:22 följande:
    Hamnar i bråk fört att hon står för vad hon tycker, vågar säga till personer vad hon tycker och tänker om dom, hon har tex inga som helst problem med att konfrontera nån som snackar skit om nån, uppfattas ofta som kaxig och nästan lite bitchig av tjejer, medans killarna tycker hon är "cool" som vågar stå upp för sig själv, och får ofta hör av killar att "Hon är mer man än dom flesta killar". 
    precis så ja, du satte det i bättre ord än jag Men det har jag med fått höra. Och det personlighetsdraget har tagit mig mycket längre än vad mina förutsättningar säger att jag borde ha kommit.
Svar på tråden Dotter m. nästan enbart killkompisar?