• Susan85

Ni som valt att separera innan barnet fyllt ens 1år...

Jag är precis blivit lämnat, vår son är en månad och vi har bott ifrån varandra en vecka nu. Lite bakgrund: Jag är 26 år och har varit med mitt nu mera ex i ca.12år och har haft det underbart enda tills han någon gång under graviditen bestämde sig för att bli ännu närmare vän med sin jobbekompis. De började sms hela tiden (hans räkning gick från ca.600 kr till ca.1500kr), träffas på fika, han kunde avbröta mig når jag pratade för att berätta om henne osv. En dag bestämde jag mig för att sa att jag kände att han inte hade varit otrogen men att han vill vara det och att han nog är kär i henne. Han svarade med att det skulle han aldrig göra då han älskar mig osv men hans handlingar sa något annat sen är man mer känslig når man var gravid. Det gick sådär sen det och vi bråkade fram och tillbaka men han gav aldrig upp vänskapen tvärtom det blev mer o mer. Han sa till och med att jag skulle vara tacksam till hon jobbekompisen för att han inte gjorde slut med mig för 6-7 månader sen Vi hade enligt min uppfattning två bra veckor efter vår son kommit till världen men sen var han tillbaka på jobb och då var allt skit igen och nu har han gjort slut för att han inte kan komma över mitt svek som han säger själv. Känner att jag älskar honom mer än allt (förutan min son så klart) och vill verkligen vara med honom men är också sur över han inte gjorde det innan för jag älskar honom ännu mer nu efter vi är blivit förälder men också att det hade varit bäst han hade gjort det för 6-7 månader sen så jag hade kunnat komma över honom och få fixat allt innan vår son kom till världen, känner mig låst.

Svar på tråden Ni som valt att separera innan barnet fyllt ens 1år...