-
-
Läser om er alla!! Å jag sitter i samma jävla båt själv, nu har karln supit konstant sen i onsdags å nu har han äntligen åkt iväg på jobb igen..
Drömmer drömmar om egen lägenhet och ett eget liv men vågar inte ta steget -
Gabardin: svarar från telefonen.. :)
-
Jävla skit, fel knapp!!
Vet inte vad som får mej att stanna, lite skam och skuld över att vi faktiskt valt att skaffa barn tillsammans å så blev de så här! De trodde kag aldrig!!
Men de va som nån skrev innan att man önskar att idioten kunde va otrogen så valet blev lättare :( -
En till grej som stoppar är orken att börja om igen! Lämna de liv man byggt upp tillsammans, uuuuurk, just nu är de som att välja mellan pest eller kolera
-
Ja men precis :)
Hur går allt till? Vi kan ju inte prata med varandra, ska vi sätta post it lappar på de grejer vi kan tänka oss å sen får nån av oss gå in och godkänna? Allt de här praktiska e ju de svåraste, känns lättare å köpa nytt å bara lämna en lapp på bordet.
"jag har lämnat dej, surpuppa"
Å sen får man hoppas att de kommer nått bra av de hela -
Hejja hejja!!
-
Ja avundas dej som iaf har separerat!!
Här gapas de å skriks de så fort de inte passar herrn i huset, kärring, äckel, oattraktiv, fitta, sneknullad kärring, rabiat sur fitta.. Jag listan kan göras lång..
Så om du är avundsjuk på välfungerande separationer, så är ja avis på dej som iaf vågat separera!!
Ensam är stark!!!!