• PW58

Kumla

Flyttar till Kumla 1 April  och undrar om de är några småbarns föräldrar som har nå tips på vad man kan hitta på med sin då 9 månaders son?

Känner ju inga människor där så allt är ju helt nytt för mig.

• Svar på tråden Kumla
  • PW58
    jaghetersophia skrev 2012-04-09 22:21:51 följande:
    Tråkigt att du inte fått svar för jag undrar detsamma :). Jag har en flicka som fyllde 2 i januari och en som fyllde 1 i mars och så kommer 3an födas i augusti och vi flyttar till Kumla 1 juli. Har dock hört att de öppnar familjens hus där till hösten
    Åh va kul:) Jag har en son på 9 månader, och om allt går som de ska, så blir de en till i slutet på November, början på December:) Vart i Kumla ska ni flytta? Ja dem ska väll öppna i skofabriken om jag uppfattade hela rätt;)
  • PW58
    jaghetersophia skrev 2012-04-10 09:45:17 följande:
    Kul med syskon. Då får du också rätt tätt. Jag har 13 månader mellan 1:an och 2:an och så blir det 17 månader mellan 2:an och 3:an. Tänker ni ta reda på kön denna gång då?. Vi har ju två flickor och blev så nyfikna då jag haft en så annorlunda graviditet denna gång och fick se att det var en pojke på ultraljudet så det är kul :). Vi ska flytta till Västra parken. Är inte så haj på Kumla - undrar om det r långt till skofabriken? Var bor ni då?
    De är verkligen jätte kul med syskon;) de blir 17 månader mellan min son och denna med;)

Ajjemen vi är för nyfikna för att inte kolla;)

Vi bor på Östra Drottninggatan, som ligger mitt imot Kungsvägens vårdcentral typ.. Byggt 2008. åh är typ 200 meter från oss till skofabriken;)

Jag är inte heller så haj på Kumla;)
  • PW58

Vi bor i lägenhet;)

Ja från västra parken är de ju bara att gå rakner förbi statiol så kommer man till skofabriken och vårdcentralen;)

Vart flyttar ni ifrån?=)

• PW58
    jaghetersophia skrev 2012-04-12 12:39:20 följande:
    Ja man får väl se sig omkring i området när jag kan gå igen, men det lär väl dröja ::/ Sitter i rullstol pga foglossningen. Vi bor i Örebro nu, men jag har mamma i Kumla
    Men ush stackare. känner igen de där.  dum som jag va sökte jag inte hjälp förns i typ vecka 36, åh hade typ hela graviditeten typ.
  • PW58
    Paradise skrev 2012-04-12 17:34:47 följande:
    Då kanske vi är grannar=)  vi flyttade in får nån vecka sen på Östra Drottninggatan rätt nybyggda hyreshus

Jag är oxå inflyttad 
    Ja de kanske vi är;) va de ni som flyttade in i 3an på bottenvåningen i 13? ;)
  • PW58
    jaghetersophia skrev 2012-04-12 16:10:20 följande:
    Aha, ja jag var ju sjukskriven nästan hela graviditeten både förra gången och denna så jag hade inte klarat mig utan hjälp. Maken måste ju vabba för jag kan inte klä på mig själv eller ta mig upp ut sängen utan hjälp och ännu mindre ta hand om och lyfta barnen så jag hade inte mycket till val.
    Stackare:( tur att de kommer nå gott utav de;)
  • PW58
    PW58 skrev 2012-04-13 11:50:01 följande:
    Ja de kanske vi är;) va de ni som flyttade in i 3an på bottenvåningen i 13? ;)
    Kom ju på att de kan de ju inte va;)  va bara ett par som flyttade in där;) Vilket flyttade ni in i?=)
  • PW58
    Paradise skrev 2012-04-13 12:24:16 följande:
    Du fick svar på de i mailet istället

Vi kanske har gått om varandra utan att veta om det då=P
    Risken är ju faktiskt ganska stor att vi gjort de;)
  • PW58
    Paradise skrev 2012-04-13 12:46:40 följande:
    Haha ja verkligen! Vilken slump asså, får sikta in på en träff vid lekparken på gården tycker jag=)
    De tycker jag verkligen vi får göra:) lite halvdåligt att de inte finns nån vanlig bebis gunga på gården:/
Svar på tråden Kumla