• PW58
    Paradise skrev 2012-04-18 16:38:09 följande:

Yes! Får hoppas på lite fint väder någon dag då =)

Ja verkligen! Nu har de ju bara vart soffväder tyvärr.
  • PW58
    Maddis25 skrev 2012-04-22 12:26:35 följande:
    Hej tjejer! Hoppas ni trivs i Kumla. Jag och min sambo flyttade till Kumla den 1 April. Har ännu inga barn, hoppas snart på ett plus.
    Hej men va kul:) Vart i Kumla hamnade ni?=) Vi får hålla alla tummar att de snart blir ett plus för er:)
  • PW58
    Maddis25 skrev 2012-04-22 15:20:06 följande:
    Vi bor inte så långt ifrån Ica Maxi. Tycker det är lugnt och skönt här men svårt att lära känna nytt folk då jag inte jobbar i Kumla.
    Men härligt:) vi bor inte heller allt för långt ifrån Ica maxi, tror de är 650 meter om jag minns rätt:)

Känner inte nån jag heller, då jag inte är från dessa trakter.

Jobbar du i Örebro eller?
  • PW58
    Maddis25 skrev 2012-04-22 17:01:50 följande:
    Ok, om du har lust någon dag kanske vi kan ta en fika eller något? Jag kommer att börja jobba i Örebro den 4 Maj :) Är du mammaledig?
    Ja de vore jätte trevligt att komma ut lite:) Ajjemen jag är mammaledig och pluggar ju distans hemifrån, så är ju typ bara hemma:)
  • PW58
    Paradise skrev 2012-04-23 06:45:15 följande:
    aa typ!

Såg du pluggade på distans med, går de bra? =) 
    De går jätte bra, dock lite hektiskt med en liten kille som är högt och lågt:)
  • PW58

Jag håller på att läsa upp mina betyg:) dudå? Jag är för lat för att ta mig till Bibioloteket för att plugga, sen får jag allt via datorn typ.

vilken skola läser du på?

• PW58
    Paradise skrev 2012-04-23 21:40:46 följande:
    Aha det är ju perfa de=) Själv "måste" jag sätta mig där vissa dagar för att inte göra andra saker som städa åsånt hehe
    Jag läser på tre denna termin Miun Lnu och Bth
    Äntligen kom lite sol idag! satt på balkongen och njöt i fulla drag en stund på lunchen    
    Jaaa vädret igår va ju riktigt nice;) vart ballkong häng för oss med en stund;) Oj du pluggar på flitigt du:)

Här får min man ta sonen när jag ska plugga, åh sen får jag ge mig fan på att de ska bli klart;) annars blire lätt att man gör något annat haha;)
  • PW58

Jaa jag tycker helt klart vi får boka in någon dag och ses;) gå till Västra lekparken och kanske ta nån fika;)

De är ganska tufft med liten samtidigt som man pluggar, och nu när man ska ha en till, då man mår typ illa hela tiden är de inte heller så kul, men är bara att bita ihop, har inte så långt kvar:)

• PW58
    Paradise skrev 2012-04-26 12:44:04 följande:
    Ja=) Vi ska dit igen idag, men säg till vilken dag som passar dig åsså, ja det kan man göra, antingen ta med en picninckkorg om det är fint väder, eller gå fika någonstans=)

Ja kan tänka mig, minns jag försökte plugga med en liten förut, utan avlastning det gick inte såå bra hehe
    mm, du gör det bra! När är du beräknad?

Jag kan vilken dag som helst;) bara jag får veta typ dagen innan så;)

Tack så mycket:) Enligt senaste mens är de beräknat 29e november men enligt vul så i mitten på december någongång,  så är ju ganska färskt än, fast man fick reda på de för typ 5 veckor sen haha
Svar på tråden Kumla