• Qarina

Ärliga nätdejtingstråden!

Papito skrev 2013-12-07 13:11:49 följande:
    Vi har saltvatten, det dödar alla diskussioner och jämförelser, ever!

Dessutom blir Göteborg och dess invånare utsedda till Sveriges trevligaste stad/invånare varenda år....behöver jag nämna hur det går för stockisarna i den undersökningen

Men nu ska vi inte vara ovänner, vi konkurrerar ju inte ens om samma kvinnor...och där har ni en fördel för det finns betydligt fler singlar där (om det beror på kassa män, galna brudar eller lite av varje har jag ingen aning om)

Kan hålla med om det där med Stockholmarna är väldigt otrevliga ... å jag bor själv i Stockholm, el nja liten bit utanför som tur är för in till stan pallar man inte ofta för jag uppskattar inte att knuffas o slå sig fram o höra en massa otrevliga kommentarer om man råkar gå för sakta el för fort el vad det nu kan vara :(
    Men de jag känner är jättetrevliga men om man går på offentliga ställen så vill man nästan ge en medalj till en vänlig människa som säger nåt trevligt, så sällsynt som det är :o

Min (hobby)teori om alla singlar i Stockholm är att det är "för lätt" att hitta brister på en partner och gå vidare till nästa för det finns ju så många att välja på och "frestelser" utsätts man i stort för dagligen. På gott och ont men jag känner inte många som har varit tillsammans en längre tid tyvärr.
Svar på tråden Ärliga nätdejtingstråden!