Inlägg från: Anonym (orolig) |Visa alla inlägg
  • Anonym (orolig)

umgänge

hej!

jag har ensamvårdnad om min son.är jag tvungen att låta min son träffa hans farmor eller någon från han pappas släkt? dom har inte träffats innan så ofta min son är 3år och han träffade dom när han var 1.5år,familjerätten tycker att kanske farmor vill se hennes barnbarn,

mvh

• Svar på tråden umgänge
  • Anonym (orolig)
    MommyOf2 skrev 2012-02-25 08:02:50 följande:
    Behöver inte men dom kanske har nåt fint att erbjuda?
    I slut ändan kommer ditt barn söka upp dom och vilja veta mer...
    jag kommer inte att hindra honom träffa  dem om han vill ,men inte nu ,dom har hotat mig med massa och det vet fr om .dom kastade ut mig och min son från där vi bodde innan .....lång historia.hur kan fr säga att de vill träffa barbarn .tänkte dom på barnbarn då,när vi inte hade nånstans att bo  ?
  • Anonym (orolig)
    Anonym (insatt) skrev 2012-02-25 00:56:22 följande:
    Du är inte tvungen men kanske kan pappas släkt ha något positivt att tillföra din son ....
    när jag är hos fr känns det liksom att det handläggaren som säger hur umgänge med pappan kommer att ser ut i framtiden.och jag sitter där och har ingen annan val det känns att jag måste säga "ok".jag vet verkligen inte vad jag ska göra.dom är 2 handläggare en av dom står på hans sida ,jag tror att en handläggqare måste vara neutral eller tänke§r jag fel?jag vill byte och vet inte om det är möjligt att göra det.
Svar på tråden umgänge