Inlägg från: Nasrin |Visa alla inlägg
  • Nasrin

förstöra heliga skripter

Rataxes skrev 2012-02-28 21:11:06 följande:
    Du förstod inte, föga förvånande

Hmm, jag känner visserligen inte dig men är du omförmögen att förklara dina uttalanden? :-/
  • Nasrin
    Rataxes skrev 2012-02-28 21:12:56 följande:
    Inte till mig, Kaf Bla bla bla och  Halal ska skicka sina sopor till" Selfish Geene"

Ja, för att han bad om det? Vad är det med dig att göra?
  • Nasrin
    Rataxes skrev 2012-02-28 21:12:56 följande:
    Inte till mig, Kaf Bla bla bla och  Halal ska skicka sina sopor till" Selfish Geene"

Kaf Ha Ya Ain Saad är första ayan i en av Koranens suror (kapitel), Meryam. Om du är intresserad av att lära dig mer om grunden till namnet
  • Nasrin
    JTA skrev 2012-02-28 21:23:28 följande:
    Kaf, Halal, Nasrin:

Kul att se att ni börjat ta provokationer precis som de bör tas för att punktera dem.

Föreslår att ni som sista del i avfärdandet av den här provokationen att ni själva bränner de koraner som ni tänkt skicka till Selfish. Gärna i era respektive hemländer, publikt.

Jag är svensk och kan gärna göra det i Sverige, varför inte? Koraner som innehåller fel ska brännas
  • Nasrin
    JTA skrev 2012-02-28 21:23:28 följande:
    Kaf, Halal, Nasrin:

Kul att se att ni börjat ta provokationer precis som de bör tas för att punktera dem.

Föreslår att ni som sista del i avfärdandet av den här provokationen att ni själva bränner de koraner som ni tänkt skicka till Selfish. Gärna i era respektive hemländer, publikt.

Jag kan inte se vad som är provocerande i detta? Som jag skrev i de femtio första inläggen, detta är så oprovokativt det kan bli
  • Nasrin
    Kaf Ha Ya Ain Sad skrev 2012-02-28 22:06:58 följande:
    Vad ska JTA säga nu när han vet att du är svensk

Hm, kan han säga något? HAn har ju redan (utan att känna mig eller läst mina inlägg) kallat mig "såna som du"... Fick aldrig nån riktig förklaring till vad "såna som jag" är för något dock..
  • Nasrin
    Kaf Ha Ya Ain Sad skrev 2012-02-29 14:37:52 följande:
    Landsförrädare antar jag.

Ja, o ännu värre kan jag göra det. Såg en mobilvideo på mig idag och jag BRYTER på svenska :OOOOOOO Så blir det väl av att leva med invandrare  Tungan ute EN SKAM på Sverige och svenskar FlörtObestämd
  • Nasrin
    Rataxes skrev 2012-02-29 17:47:27 följande:
    Ändå kunde du inte låta bli?

Var finns det rasistiska i att konstatera att muslimer är kraftigt överrepresenterade bland dem som lever på bidrag?

Vilken ras tillhör förresten muslimer? Är kristna också en ras? Buddister? Eftersom många troende anser att ateism också är en tro så är det väl rimligt att även vi är en egen ras?

Utveckla gärna ditt resonemang.
    Det rasistiska ligger i att det är osant, svenskar är nämligen majoritet av bidragstagarna, gruppen efter är av utländsk härkomst, finns överhuvudtaget ingen statistik vilka som är muslimer, kristna eller buddister
  • Nasrin
    M C skrev 2012-02-29 18:47:11 följande:

Det är bara att bränna dem allihopa då.

Ja, definitivt. Det finns många översättningar som innehåller fel, de ska absolut brännas
  • Nasrin

En släkting till mig erbjöd sig ta dem till moské i stan för bränning för inte så länge sen förresten, så det kanske alla lokala moskeér erbjuder (tips till dig Kaf Ha Ya Ain Sad om du inte får någon adress)

Svar på tråden förstöra heliga skripter