• friattvaljasjalv

Okej! Är hemligt porr-runk otrogenhet????!

Jag frågar bäda könen!
    Då man i smyg sitter och runkar till andra tjejer/killar... Är man då otrogen?
    Jag anser att man ÄR det. Man gör det i smyg (säger inte ens sanningen då man blivit påkommen) och man njuter av en annan människas kropp. Självklart! Tar man inte på en annan, kommer in/tar emot någon annan... Men vafan, man njuter ju till en annan och säkeert tänker man på denne någon (om man har någon specifik man "alltid" tittar på) om man sedan har sex med sin partner och blöndar m,m

Extra rad: OM det handlar om tillex. att man vill ha sexställningstips, variation eller bara "är van" att göra detta... Varför isf ljuga.... Säg de bara! :/ Seriöst! :Extra rad.

så... Vad tycker resten av världen? Är jag en svartsjuk liten idiotbrud ELLER är detta otrogenhet?

• Svar på tråden Okej! Är hemligt porr-runk otrogenhet????!
  • Jeff

Nej, jag tycker inte onani är otrohet. Helt ok med fantasier eller porr.

• Studentpappa

Ett annat scenario. Om du ligger med din sambo men fantiserar samtidigt om någon annan.
    Otrohet eller inte?

• Anonym (restenavvärlden)
    friattvaljasjalv skrev 2012-02-26 19:40:18 följande:
    så... Vad tycker resten av världen? Är jag en svartsjuk liten idiotbrud ELLER är detta otrogenhet?
    Det förstnämnda definitivt för min del, och för väldigt många andra, tror jag. Skulle aldrig acceptera att min sambo förbjuder mig att göra det.
  • Anonym

ha ha ,, nää inte otrohet...Fantasier är fantasier ,,otrohet för mig är närkontakt med en annan part eller om det skulle uppstå sexuellkontakt via sms,msn eller nått då är det 50% otrohet...Men så länge man bara kollar porr på film el internet ,tidningar så tycker jag det ä rokej...

• Cristally

Det handlar väl inte om huruvida det är otrohet eller inte. Det handlar väl om varför man väljer att ljuga/undanhålla saker för sin partner?! Detta kan ju även gälla andra saker, som inte har med sex att göra.

• Ovidius

Det är inte otrohet.   Man är alltid tänd på flera på samma gång, Och det är ett bättre sätt än att vara otrogen.
    Se det positivt.  Men jag har full respekt för TS känslor!

• Khaleesi

Det bär mig emot att kalla någon "idiot", men jag håller med om att man är en svartsjuk brud om man tycker att privat onani är otrohet.

Vänd på det - VARFÖR skulle ens partner ha någon sorts rätt att veta om exakt allt man företar sig? Försvann rätten till ett individuellt privatliv den dagen man flyttade ihop, eller?

Dagens språktips - DE kan bytas ut mot VI, och DEM kan bytas ut mot OSS. Lycka till!
  • Anonym (emrik)

Så här tycker jag:
    Jag tycker inte det kan kallas otrohet. Däremot är det uppenbarligen ett problem för dig. Det kan det vara ändå, utan att klassificeras som otrohet. Du har all rätt i världen att uppleva det han gör som ett problem. Oavsett om det är "rätt" eller inte, eller vad andra tycker.

Faktum är att jag också skulle ha svårt för att någon kollar porr i smyg, under förnekande. Särskilt om det var i större omfattning. Då är det ju inte porren i sig som är problemet, eller att han tittar på andra.

Svar på tråden Okej! Är hemligt porr-runk otrogenhet????!