Eena skrev 2012-02-27 15:07:14 följande:
Nej det är inte otrohet. Däremot tycker jag att det är dåligt att ljuga när någon frågar, det skulle skada min tillit.
Ja här kan jag hålla med. Att ljuga, även om det är om små skitsaker, är inte bra för ett förhållande.
friattvaljasjalv skrev 2012-02-27 14:58:23 följande:
Skönt att iaf NÅGON har iaf lite liknande känslor som mig. Saken är ju den att det gör ont i mig då han ljuger om det och då han gör det hela tiden. Under förhållandets början så va han inte kär i mig, inte föränn efter ett halvår, och hade inte sex med mig för att han sa att han inte har ork för att ens runka. Men sen kommer jag på honom att kolla på porr ist eller följa med sina polare för att kolla på en inhyrd strippa m,m. Ganska hemskt tycker jag.
Jag har inget emot porr så länge man är singel eller om man kollar på det tillsammans liksom... Men då han nekar till det och fortsätter fast vi pratat om det och kommit överens om att inte göra det... Då blir jag ledsen.
För mig är han den enda, jag riskerar väl ännu fler motsägelsefulla medelande nu, och jag tänder inte på någon annan. Jag förstår att han kollat på porr med den förra, som inte velade ha sex (eller som bara låg där när dom väl hade de), men jag är varken stel eller liknande.
ÄR jag verkligen så ensam om att känna såhär? Är det typ bara jag som tycker de känns jobbigt i hjärtat då han kollar porr isf att ha sex med mig? eller kollar in andra tjejer hela tiden (när man åker bil, ser tv, är hos han vänner, har fest, går promenad, handlar...överallt. alltid) Jag försöker att inget visa alls eftersom jag inte tycker om att vara svartsjuk då ja ärligt talat känner mig självisk då, men det gör ju ont isf...
Han är den enda killen som inte slagits eller så... kanske de är därföe.
Men ja... Om de verkligen är så fel av mig att tycka som jag tycker så tycker jag väldigt synd om min pojkvän...
Öh... "under förhållandets början var han inte kär i i mig". Varför blev ni tillsammans? Tvångsgifte?! Är han ens fortfarande kär i dig, om han ljuger för dig eller spanar in andra hela tiden?
Det finns gott om män som inte slår. Det här förhållandet verkar inte helt hundra...