• Pickeli

Hur tar jag tag i mina problem?

Du puffar efter 3 minuter?

Jobba på din självkänsla och med dig själv. Tillåt dig inte att vara svartsjuk utan använd din rationella del av hjärnan och träng bort känslor du inte vill ha. Fake it til you make it!

Det är mina bästa tips!

Du kan ju inte gå runt och oroa dig för att han ska vara otrogen hela tiden, är han det så är han det. Det är ingenting du med din svartsjuka kan styra över. Du går ju inte runt och oroar dig över att han ska dö hela dagarna? Även fast det scenariot skulle vara betydligt värre?

Svartsjuka är vidrigt för alla inblandade, allra helst för dig själv. Lägg ner det bara, bestämd dig och utför!

Lycka till.

Google it!
  • Pickeli

5 minuter såg jag nu. Men ändock!

Google it!
  • Pickeli
    Anonym (bara jag) skrev 2012-02-27 09:47:10 följande:
    Du ser, puff efter 5 min och jag fick var av dig, då lyckades ju jag Ska försöka tänka så som du skriver, men vad det suger att känna såhär! det jobbigaste är nog som du skriver, det spelar ingen roll om jag är svartsjuk eller inte, vill han vara otrogen så är han ju det iaf! sen tycker jag att det är pinsamt att ens reagera på att han lägger till "tjejvänner" på facebook och skulle nog inte våga berätta för han att jag blir svartsjuk på det.. men jag tänker såhär. Hon tjejen är våran grannes brors tjej, nyligen separerad, bor ganska långt här ifrån och vi har träffat henne max tre gånger och nästan aldrig pratat med henne.. han känner henne inte, varför lägga till? jag har inte en tanke på att lägga till hennes karl som vi tillochmed pratat med flera gånger.. suck..
    Det är precis så du INTE ska tänka. Som jag precis skrev i en annan tråd. Ibland får man acceptera saker man inte kan förstå. Ni är väl olika där, och det vore väl trist om ni skulle vara likadana?

Lägg till henne du också, hon kanske är en kul tjej!
    Google it!
Svar på tråden Hur tar jag tag i mina problem?