Inlägg från: Anonym (Herpes) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Herpes)

Blöder vid samlag m.m

Du vet inte om du har fått herpes utbrott i slidan, det kan man nämligen få och då kan jag tänka mig att du blöder vid samlag. Men sen kan man börja blöda lite lätt iaf. Det har hänt mig flera ggr, kommer bara lite rosa på pappret. Sen är det borta.

Har du prövat långtidsbehandling mot herpesen? Har själv typ 2 och blev diagnostiserad för 3 år sen och har hela tiden återkommande utbrott så nu äter jag medicin dagligen och har gjort det i ett år nu. För min herpes blir aldrig bättre. Stickar, kliar och hugger det är för att utbrott är på g igen. Du ska ta medicin redan då.

• Anonym (Herpes)

Om herpesen kommer tillbaka efter varje behandling, så tycker jag att du ska be om en långtidsbehandling. Den brukar ligga på 3 månader. Tyckte läkaren att de var konstigt att din kropp svarade på medicinen? Är inte det bra? Varför ska man annars äta medicin om det inte hjälper? ;)

Just det.. Har gyn gjort ett vaginalt ultraljud på dig?

bakteriell vaginos: www.1177.se/Vasterbotten/Fakta-och-rad/Sjukdomar/Bakteriell-vaginos--illaluktande-flytning-fran-slidan/

• Anonym (Herpes)

Vul så ser de mer än vid vanlig undersökning. Tex polyper eller annat som inte syns annars. Be dig att de kollar dig ordentligt och nöjd dig inte med annat, det är din rättighet. Kan inte de undersöka dig ordentligt. Så be dem om en remiss till ett gyn på sjukhus, för de vet hur man gör en korrekt undersökning.

• Anonym (Herpes)

Ok! Hoppas verkligen att det hjälper :)

Svar på tråden Blöder vid samlag m.m