Hur reagerar du på en person som medvetet samtalar med sin partner då denne talar i sömnen, enbart för underhållningens skull?
En person pratar i sömnen. Partnern pratar med personen enbart för att roas av svaren.
Hur reagerar du på det?
En person pratar i sömnen. Partnern pratar med personen enbart för att roas av svaren.
Hur reagerar du på det?
Elakt - men lite kul ...
Jag brukar göra det. Har fått höra både det ena och en andra. En gång frågade jag när vi skulle förlova oss. Han svarade att vi skulle göra det nu. Jag frågade då om han hade köpt ringar och han svarade med att vi skulle förlova oss med jordnötsringar för då kunde man äta upp dom när man blev hungrig. Hahaha!
Brukar jag göra, och maken med.
haha skitkul :D
Brukar jag göra. Börjar med att jag är osäker på om han är vaken eller inte, så då får jag ju följa upp med lite frågor. Sen märker jag det rätt snabbt och tyvärr brukar han vakna till själv också. Men jag förhör honom aldrig eller frågar om annat utan det handlar om det han sagt eller gjort.
Elakt, men lite kul i alla fall. Jag skulle tycka att det var skitintressant att göra det, men mer som ett vetenskapligt experiment, och inte som lyteskomik.
Är detta något som drabbat dig nyligen, TS?
Jag tycker det är roligt. Har gjort det med sonen flera gånger. Man får ju de mest underbara svar.
Elakt och jätteroligt Min syster pratade mycket i sömnen när vi var yngre, man kunde föra ganska långa samtal med henne. Enligt min mor var det så hon kom på var syrran gömt cigaretter när hon tjuvrökte.
Jag brukar göra så med min sambo :) Han har så sjukt mycket intressant att säga när han sover! :p