Inlägg från: Anonym (Riktig Man) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Riktig Man)

Han kommer för fort

Med 99% säkerhet så har han prestationsångest, kanske medvetet men med största sannolikhet så är det undermedvetet. Han är rädd för att du inte ska vara nöjd med honom och han är rädd för att hans prestationer/förmåga inte ska räcka till för att tillfredsställa dig (vilket också är sanningen utifrån vad du beskriver...).
    Han är fullständigt livrädd för att han ska komma för tidigt (för han vet att då blir du missnöjd med honom), då spänner han sig och som en fullständigt naturlig följd så kan han inte kontrollera sig och hans värsta fasa besannas, han kommer för tidigt. Det blir en ond cirkel, omöjligt för honom att själv ta sig ur.
    Du kan hjälpa honom så han kan komma över sin prestationsångest och så han kan hålla på mycket längre och snart även kontrollera sin utlösning, åtminstone mer eller mindre.
    Om du är seriös och om du verkligen vill så är det dig det hänger på (själv kan han inte lösa det).
    Läs på, gör rätt!
    Om du på minsta lilla sätt gör hans tidiga utlösning till ett problem, visar att du är missnöjd men honom, så har du försatt er i en omöjlig situation.
    Det handlar väldigt lite om teknik men nästan uteslutande om det psykologiska planet. Han måste känna att du är nöjd med honom och att han kan tillfredsställa dig till 100%, oavsett om han har kommit eller inte. När han själv är övertygad om det så kan han slappna av och bättre kontrollera sin utlösning.

I unga år hade jag alltid problem med för tidig utlösning, så som (nästan) alla killar.
    Ibland kunde jag ha problem även i 25 - 30 års åldern.
    Numera vet jag vad jag kan, känner ingen som helst oro för att jag inte skulle kunna tillfredsställa en tjej/kvinna, tvärtom finner jag det både läckert och utmanande, varje gång!
    Jag får utlösning i stort sett precis när jag (och hon...) vill. Det kan vara en avsugning på 10 minuter eller en många timmar lång erotisk natt där avslutnings-knullet kan vara allt från 20 minuter till en timma eller mer, och där jag till slut bestämmer mig för att få orgasm, precis i det ögonblick jag/vi önskar.
    Om vi båda föredrar det så kan jag komma i en gemensam orgasm med henne men ofta så föredrar jag att vänta tills jag har fått uppleva hennes "dunder-orgasm", (en "ego-boost" för mig...), sedan väntar jag och gosar lite tills hon har återhämtat sig, och sedan fortsätter jag knulla henne och så kommer jag i en egen fantastisk orgasm inom några få minuter.
    Eller så känner jag att hon tänder igen och då väntar jag tills hon kommer igen och så kommer vi i en gemensam orgasm.
    Så kan vi män fungera sedan vi kommit över vår prestationsångest.
    (Mina tidiga ex skulle nog aldrig kunna känna igen mig, så stor är skillnaden! De skulle åtminstone tro att jag genomgått någon fysisk förändring på ett eller annat sätt, kanske operation eller något sådant!!)

• Anonym (Riktig Man)

Många killar runkar i ett helt liv och de strävar efter att få en snabb orgasm.
    Det blir till slut som ett muskelminne, och/eller undermedvetet i hjärnans belöningssystem, att allt går ut på att komma i en (snabb) egen orgasm.
    Ni kan ju tänka er själva om man runkat varje dag sedan 10 års ålder och till 35 (eller ännu längre) och ibland flera gånger om dagen. Det blir ganska lätt över 10 000 gånger, snacka om att bygga upp ett muskelminne och en massa undermedvetna reflexer!
    Det kan ju vem som helst förstå att runk-tekniken inte alltid är den bästa när det kommer till att tillfredsställa en kvinna...

• Anonym (Riktig Man)
    Anonym (Max) skrev 2013-07-24 12:02:12 följande:
    För mig är definitivt sexet slut efter att jag har kommit. Inte kåt längre då.
    Det beror på att du genom att runka 10 000 ggr (eller så...) har skapat ett muskelminne och en reaktion i din hjärnan som som säger att din kåthet är över i och med orgasm.

Om du skulle träna dig själv målmedvetet i 3 månader (eller 1000 till 10 000 ggr...) på att alltid komma två gånger och att kåtheten aldrig är över innan du har fått orgasm två gånger så skulle det vara din nya sanning och ditt nya sätt att fungera!

(se mitt inlägg tidigare #11)
  • Anonym (Riktig Man)
    Med 99% säkerhet så har han prestationsångest, med största sannolikhet undermedvetet.
    Han är rädd för att du inte ska vara nöjd med honom, för att hans prestationer/förmåga inte ska räcka till för att tillfredsställa dig.

Han är fullständigt livrädd för att han ska komma för tidigt. Det blir en ond cirkel, omöjligt för honom att själv ta sig ur.

Du kan hjälpa honom komma över sin prestationsångest.

Det är dig det hänger på (själv kan han inte lösa det).

Läs på, gör rätt!

Om du på minsta lilla sätt gör hans tidiga utlösning till ett problem,
    om du visar att du är missnöjd men honom,
    så har du försatt er i en omöjlig situation.

Det handlar väldigt lite om teknik men nästan uteslutande det psykologiska planet.

Kemikalier i form av t ex spray eller tabletter kan lindra symptomen men kan inte avhjälpa orsaken.

OBS: Prestationsångest för att tillfredsställa kvinnan har nästan alla vi män, i någon form, så det är inget märkvärdigt utan det är tvärtom extremt vanligt.
    Om ordet är värdeladdat (t ex för att det innehåller "ångest") för honom eller för dig så välj då att kalla detta fenomen för något annat, t ex:
    "Nervsystemet överladdat pga intuitiv respons kontra överdrivna perifera krav och förväntningar".
    Men prestationsångest är vad det är.
  • Anonym (Riktig Man)

(förlåt dubbelpost, min fru var visst också inloggad)

Svar på tråden Han kommer för fort