Ivf/FET Töserna 2012
Jag hoppar med här också!
Jag och min sambo väntar på våran kallelse för IVF.
Fick veta i Måndags att remissen är färdigbehandlad osv, vårdgarantin är åberopad. Så nu hoppas vi att det går snabbt det här!!
Jag hoppar med här också!
Jag och min sambo väntar på våran kallelse för IVF.
Fick veta i Måndags att remissen är färdigbehandlad osv, vårdgarantin är åberopad. Så nu hoppas vi att det går snabbt det här!!
Hur lång tid tog det för er (som går via landstinget) att få hem kallelsen f.r.om att remissen är färdigbehandlad?! Känns som att det enda man gör är väntar och väntar och väntar.
Idag är det jobbigt. Drömmer varje kväll att vi får en tid att starta. Men just nu känns allt så långt bort och sedan ska jag vänta 1-2 menscyklar också!! Uuuuhuuuu.
Hej tjejer!
Ringde först vårdikansliet idag och fick där vet att ärendet är skickat till carl von linné-kliniken, precis som vi ville. Men så klart, så var det ju något. Dom har inte fått bekräftelse från Huddinge än om att våran remiss är färdigbehandlad, så dom har inte heller kunnat göra något för att påskynda det hela.
Direkt efter så ringde jag Huddinge, igen, och dom talade om för mig att dom ska genomgå alla remisser på Torsdag och därefter är den färdigbehandlad och sedan skickas eller rings det om en bekräftelse på kötiderna.
Men varför sa dom ens till mig första gången att våran remiss redan var färdgibehandlad och vi bara skulle vänta på bekräftelse?! Blir ju helt matt! Men nu hade dom tydligen väntat på ett spermaprov. Och NU var allt inne hos dom och som sagt, en läkare måste gå igenom remisserna.
Så nu återstår några veckors väntan, igen.