• nl2012

Ivf/FET Töserna 2012

Hej! Får jag vara med er? Snart 39 år gammal, inga barn men en underbar sambo!!! Försökt att bli gravida i 2 år men tyvärr inte lyckatsRynkar på näsan Men skam den som ger sig, vecka 14 börjar jag spraya så då ger vi oss in i denna ivf-karusell på allvar. Är förväntansfull, glad att vi tagit detta steg. Blir det enBaby så kommer vi att vara överlyckliga & tacksamma över denna otroliga gåva, misslyckas vi så har vi iallafall gjort vad vi har kunnat och behöver inte ångra oss att vi inte försökte........ Kram på er alla Solig

• nl2012

Hej på er! Tack för "välkomnadet". Var på infomöte i Malmö 28/2. Om allt fungerar ser min planering ut så här: spraystart v.14 sprutstart v.17 och äp v.19. Kram på erSkrattande

• nl2012

Nicali: Ha en riktigt bra dag & njut o koppla av Solig  Jag ska spruta med Menopur 1200 ie.

• nl2012
    Vincents mamma skrev 2012-03-14 12:21:56 följande:
    Hej! Nyss hemkommen från läkaren och bara härliga besked! Ägglossnings spruta imorgon, vaggisar från lördag och om allt går som det ska flyttar en liten blasto eskimå in nästa torsdag! Längtar!!

Åh, vad kul! Förstår att du längtar Skrattande

• nl2012
    mamman0301 skrev 2012-03-14 13:31:40 följande:
    Var i Malmö går du? Vi går på Cura.

Hej! Går på RMC í Malmö.
  • nl2012

NL86: Läste ditt första inlägg här i tråden. Är så glad för din skull att allt går verkar gå bra denna gången. Njut trots dina symtom, du har kommit långt i denna ivf-karusell Skrattande Kram på dig!

• nl2012

Hej! Jag önskar er också en trevlig helg Solig Jag ska jobba men var gör väl det....... för idag fick jag äntligen min mens Skrattande Ha det gott tjejer o kram på er!!!!!!!

• nl2012
    Csillag skrev 2012-03-30 08:33:48 följande:
    Hur går de för er andra???

Varit äldigt tyst från endel av er...Orolig ju!!!

Hej på dig Csillag! Jag har fått besked om att jag ska börja spraya nu på torsdag dvs 5/4. Hoppas att allt går bra för dig!!!!! Kramizzar

• nl2012

Hej! Jag är på spraydag 6, tiden går fort nu när man äntligen fick börja. Känner mig lite trött, lätt huvudvärk emellanåt, lite illamående ibland men tycker nästan att det är skönt för då vet man ju att det händer något i kroppen.
    Inbillar mig att det är bra att man känner något, det hade ju varit lite konstigt annars.

KRAM PÅ ER ALLA Solig   

• nl2012
    sukiojag skrev 2012-04-10 19:54:03 följande:
    Hej igen tjejer! Det va ett tag sen jag va aktiv här, men nu e det dags igen!! Sprutat med menopur och orgalutran nu, o ska på äp på fredag, preliminärt ET på måndag! Känns kul att komma igång igen, men jag e helt förstörd av menopuren, o det blir verkligen värre! Men sista sprutorna ikväll, o så ovitrelle imorn! Däremot har jag inte hört att man kan börja med crinone innan! Jag börjar med den på fredag, kan det va bra att höra med dom om man ska börja innan kanske? Va härlig med en riktig bebis i tråden va spännande, nu hoppas vi på fler!!
    Hej på dig! På vilket sätt är du förstörd av menopuren? Nyfiken för jag ska börja med den om några veckor. Vad skönt att du är klar med sprutorna nu. Lycka till med äp på fredag! Kram på dig!
Svar på tråden Ivf/FET Töserna 2012