Ivf/FET Töserna 2012
Trött efter festen igår kom nu på att lillstoran är med i en annan tråd.......hm hm
Trött efter festen igår kom nu på att lillstoran är med i en annan tråd.......hm hm
Hoppas att allt går bra idag familjenekberg!
Ja, precis!
AshaG: Håller mina tummar att det blir ett . Vad bra att du klarat dig från att tjuvtesta innan td, ska oxå försöka med detta när/om det blir aktuellt för mig. Imorgon är det dax för ÄP, ska bli skönt när det är över. Håller mina tummar o tår att det blir några ägg o att de blir befruktade o delar sig som de ska så kanske jag blir ruvare på söndag.
LnH: Lider med dig o är så ledsen för din skull. Förstår att allt känns eländigt just nu....Tillåt dig att gråta o tycka synd om dig själv några dagar det hade jag iallafall gjort.Sänder här en stor o varm kram till dig!!!
Är så himla lycklig, måste bara skriva av mig till er tjejer! Av mina 6 äggblåsor blev det 5 ägg varav ett nu är insatt samt 2 i frysen. Ytterligare 1 ska odlas vidare till dag 5 för att ev sedan frysas ner. Detta var långt mycket bättre resultat än vad jag någonsin kunde drömma om Hoppas nu att "pyret" vill fästa och stanna kvar hos mig i 9 månader. Enligt läkaren skulle jag tänka på att ta det lugnt dessa 4 första dagar för det är visst då embryot ska fästa. Td den 24/5 så den 25è får jag veta............Kram på er!!!!!!
LnH vad jobbigt du har det nu, förstår att det känns eländigt. Men hade jag varit dig så hade jag fortsatt med crinonen eftersom de sa det o kanske kanske finns det en chans även om den är minimal som du skriver.... Tänker på dig! KRAM KRAM