• Vincents mamma

Ivf/FET Töserna 2012

Tror jag hoppar in här åxå, känns som i den andra tråden är alla gravida eller ruvare och där passar ju inte jag in än :) vårat färsk försök i januari misslyckades ju och nu väntar jag på mensen för att göra ett fet i ostimulerd cykel! Vi hade turen att ha 4 riktigt fina blastosar i frysen!

• Vincents mamma

Hej! Igår kom mensen så nu har jag fått tid för ultraljud nästa onsdag, sen vänta på ägglossning och på en frysis :)

• Vincents mamma

Hej hej! Här är väl allt bra, tiden går dock aldelles för sakta! Mensen har ju kommit och tid för vul 14/3 och sen är det bara att vänta på ägglossning för att få tillbaka en eskimå :)

• Vincents mamma

Imorgon är det daxs för vul bara hålla tummarna att allt ser bra ut och att vi kan få veta när eskimån flyttar in :)

• Vincents mamma

Hej! Nyss hemkommen från läkaren och bara härliga besked! Ägglossnings spruta imorgon, vaggisar från lördag och om allt går som det ska flyttar en liten blasto eskimå in nästa torsdag! Längtar!!

• Vincents mamma

Hej! Tog ägglossnings spruta ikväll för att bestämma när ägglossning ska ske och mitt riktiga ägg ska släppa, nästa torsdag ska jag få tillbaka en blasto eskimå, alltså 5 dagar efter ägglossning som dom bestämt när den sker med sprutan :)

• Vincents mamma

Hej! Imorgon är det äntligen daxs att förhoppningsvis få tillbaka en liten eskimå! Bara hoppas att nått av dom 4 äggen klara upptiningen och blir perfekt!! Är sjuk nervös! Och mitt i denna jobbiga tid så dog min sambos morfar i en oväntat hjärtattack igår! Han är helt knäckt men försöker vara stark för hans mamma och hans lillasyster, morfar skulle fylla 70 i september så inte så jättegammal :( Min sambo är 25 och detta är första morföräldern som går bort så det är tufft nu :(

• Vincents mamma

Hej! Än har dom inte ringt så det är ju bra men har inte tid förrens 14:15 så chansen finns ju fortfarande :(

Svar på tråden Ivf/FET Töserna 2012