Ivf/FET Töserna 2012
Jo jag har också bestämt att det ska gå nu!! Dels för att det är sista försöket och dels för att Vincent vill bli storebror! Haha
Jo jag har också bestämt att det ska gå nu!! Dels för att det är sista försöket och dels för att Vincent vill bli storebror! Haha
Jag testade tidigt den gången jag blev gravid, tydligt men svagt på ruvar dag 9 med 2 dagars men det är ju jätte olika för alla finns ju många som inte testar positivt förens 3-4 dager efter beräknad mens
Hej! Testade tok minus idag på rd 7, vet att det är tidigt men något borde ju ha synts tycker jag, hoppet finns inte kvar alls denna omgång och just nu mår jag allt annat än bra.. Inga symtom alls heller så jag tror att det bara är att vänta på mensen... Igen
Tänkte testa på fredag åxå men har inget hopp kvar 4:e och sista försöket.. Varför ska det lyckas.. Plussade tydligt på ruvar dag 9 förra med sonen.. Känner bara blä idag!! Men sjukt glad för alla er så plussat!!
På dom övre tycker jag rd 10 ser lite starkare ut men på dom andra tycker jag rd 12 ser lite starkare ut, så jag har ingen aning haha
Rd8 fortfarande tokblankt...
Jag har sjukt ont i ljumskarna, nån som haft det någon gång? Rd 8
Fast här tror jag inte att det är någon bebis.. :( blanka test och nu har jag börjat få mens värk, den ska komma på måndag och jag brukar alltid ha verk dagarna innan
Rd 9 nu
Jo jag vet att det är tidigt, dock fick jag ett tydligt plus på rd 9 med sonen så det är inte omöjligt att se nått nu, och klart att hoppet finns så länge det inte kommer blod, dock skriker typ hela min kropp mens men men det är väl bara tiden så kan visa hur det blir.