Ivf/FET Töserna 2012
Massor av äggblåsor! Uttag fredag och återföring måndag :)
Massor av äggblåsor! Uttag fredag och återföring måndag :)
På väg hem efter äggplocket nu. 22 ägg fick vi ut idag! Så nu längtar vi tills på måndag då vi får tillbaka 2 st små rackare :)
Är numera ruvare till 2 st superfina 8 celliga embryon officiell testdag satt till 13 mars!
Ruvardag 3 och redan blodiga flytningar, dom började redan igår! Enligt kliniken ska det inte påverka och jag ska inte tappa hoppet men så här har det ju varit varje gång känns det som så det är svårt att försöka hålla hoppet uppe :( det är nog helt enkelt inte så att vi ska ha flera barn, inte meningen :(
Pluss!!!!!!! Kan inte tro att det är sant!!!! Snälla snälla pyret/pyren stanna kvar!!!!
Tack för alla grattis, dock verkar dom bli kort variga då jag blöder. Det kom inatt och har fortsatt under morgonen, inte mycket men det är helt klart blod.
Är precis på väg hem från ett vul för blödningen jag hade och allt såg bra ut, är fortfarande gravid och kan andas ut lite till, dock alldeles för tidigt för att se nån bebis eller 2 men inget missfall och jag ska leva som om jag är gravid :)
Det går bra än så länge, fortfarande gravid som det ser ut och 2 veckor kvar till vul är i vecka 6 (5+3) så det går framåt
Tack för alla lyckönskningar! Känns som om man kan behöva dom i dessa tider, känns som dagarna på typ 3 år långa, vill bara komma till 2/4 då vi får se hur det ser ut där inne
Hej lnh!!! Det ser verkligen lovande ut!! Håller alla tummar och tår för att det är ett plus och att det blir starkare dag för dag! Imorgon ska vi på vul är så nervös på vad vil ska få se, eller inte se