• Fidelis ad urnam

Ivf/FET Töserna 2012

Men FAN! Glömde att ta progesterontabletten i morse vid 9. Tog den nu ist. Tror ni det är någon fara???

• Fidelis ad urnam
    enäggs81 skrev 2012-11-11 13:27:39 följande:
    Fidelis: ingen fara alls!
    jag hoppas det inte är det iaf. Brukar ha medicinerna framme, där jag ser dem. Igår städade jag undan dem och idag glömde jag först trombylen och sedan progesteronet. Så nu får de stå framme igen
  • Fidelis ad urnam

Är det för någon mer det ömmar när ni stoppar in prog.pillret där nere?

• Fidelis ad urnam
    Tant Groda skrev 2012-11-11 21:27:01 följande:
    Jag hade crionone och det ömmade inte när jag tog den. Kan vara att du är öm efter äp kanske.

Jag var inte ens öm efter äp, efter äp

Denna ömhet har jag börjat få senaste dagarna. Gör inte ont men ömmar när pillret kommer längst in.
  • Fidelis ad urnam
    Tant Groda skrev 2012-11-12 13:45:42 följande:
    Jag är gravid. Fick positivt test idag. UL om två veckor.

Grattis! Underbara nyheter! Kramar.
  • Fidelis ad urnam

Jag var dum och testade idag på rd10. Inte på morgonurin, men ändå, fick ett så jävla blankt graviditetstest man kan få. Så det känns hopplöst.

• Fidelis ad urnam
    enäggs81 skrev 2012-11-12 17:40:25 följande:
    Fidelis: vet hur det känns! Jag testade också sådär tidigt. Tyvärr stämde ju mina tidiga tester. Men ge inte upp ännu! Är ju alldeles för tidigt att testa om du fick tillbaka ett 2-dagars.

Är det? Jag tycker allt det här med tid efter Insättning är så svårt.
  • Fidelis ad urnam
    enäggs81 skrev 2012-11-12 20:27:43 följande:
    Fidelis: mycket blod eller lite?
    Låter så äckligt,,men men...det är en kanske 0.5-1,5 cm bred rand i bindan. Blodet är röd/brunt. Ljusrosa på pappret. Har inte vågat gå på toa mer, löjligt va?
  • Fidelis ad urnam

Ja vi får se. Jag misstänker att det blir som min mens brukar vara. Det börjar så här och sätter igång dagen efter. Har iaf tagit mina mediciner bara utifall att, men betvivlar det starkt

Svar på tråden Ivf/FET Töserna 2012