hoppfull idag skrev 2012-04-15 18:37:32 följande:
Hej tjejer! Har ruvat sen i tisdags (blir det ruvardag 6 jag är på då, eller 5?) och är redan sugen på att tjuvtesta. Hade tänkt att jag skulle vänta 14 dagar men nu känns det ju så långt..
När testar ni? Hur tidigt kan man se ett plus och hur sent kan man vara säker på att ett minus är ett minus?
Är dessutom förkyld. Min syster sa en gång att hon vart täppt när hon vart gravid men då är man kanske inte snorig också?
Kramar!
hej gumman.
de e å olika när man kan plussa.e verkligen jätte olika från person till person.
sen beor de ju oxå på om de är 2 dagars eller blastocyst som man fått insatt.
Dom gångerna jag har plussat så har de varit allt från +4 dagar efter ÄL (Tvillingarna) upp till 7 dagar innan BIM.
MEN de är jätte vanligt att man inte plussar förrens den dagen som kliniken har satt.
Alla personer reagerar olika på stegringen.
Vissa känner de snabbt medans andra kan dröja länge.
Förkyld eller nått annat brukar man kunna bli vid ÄL/ET/FET för kroppstemperaturen sjunker o imunförvsaet sänks.Därav lättare att bli sjuk därrunt.
Många får en graviditets täppa när dom e gravida - Den kan vara pest o pina hehe,Men vissa får inga symptom.
Jag blir ju alltid sjuk vid mens dessutom,helt sjukt att vara sjuk en gång i månaden,samma varje månad.
Sååå nu när tant röd kom med niagarafallet från helvetet så ligger jag som vanligt i 39 graders feber.
Som om de inte hade räckt med att inte lyckas bli gravid.
Måste stå utme de här.
Ringa läkaren imon.
Inget snack om saken att de jag misstänkte stämde,ingen bebis denna gången heller.
TD på tisdag så dom lär vilja ja gör testet ändå.
Nästa ivf har vi sagt vi kör ett helt nytt.
blir om en månad de startar..
mensen bör komma V 19 (13.e maj)
hormonstart mensdag 2
ÄP V21
ET V 21/22 beroende på hur länge dom odlas.
ska ringa läkaren o CA imon så skulle chansa på att de blir planeringsmöte V 17.
mannen o jag e helt överens om att vi vill göra ett helt nytt,även om vi har 2 kvar i frysen.
håller tummarna att du ska plussa!!!
Jag har tjuvatbåda gångerna men då oxå vari säker på att de inte tagit så därför.
hoppas hoppas hoppas hoppas att de ska visa fiiiiiint stoooooooooort pluss!!!!!!!