Ivf/FET Töserna 2012

Dum fråga, jag ville testa att ovitrelle sprutan gått ur helt eller mer eller mindre i alla fall. Visst är detta rätt svagt test? Det borde väl betyda att den nästan har gått ut ur kroppen?
ahhh ok. Hmmm kanske ska använda detta test som måttstock då, är det mycket starkare när jag testar så tar jag det som positivt :) För jag lär ju tjuvtesta i alla fall minst en gång innan min officiella testdag...INGEN karaktär här inte :).
Har ni fått biverkningar av Crinone gelen?? Förra gången fick jag inga biverkningar (som jag tänkte på). Men den här gången så tror jag att jag har fått det..
Fick jätte ömma bröst av ovitrelle sprutan och det gick bort, men nu har detta onda kommit tillbaka, antar att det är biverkning av crinone? Hade inte så förra ruvningen med crinone, då gick det onda bort när ovitrelle sprutan nästan hade gått ur kroppen.
Ahhh ok, tråkig biverkningar. Konstigt att jag inte fick några förra gången jag använde dem. Då blev jag bara svullen men kände inget mera av dem. För nu gör brösten sjuk ont, kan knappt gå :( Så var det bara av sprutan förra gången.
Och börjar redan få mensvärk i nedre delen av magen (vid riktig mens har jag ont i HELA magen)...känns som om detta kan vara rejält negativt så tidigt...
hmmm, på sophia hemmet ringer dagen efter ÄP, då får man reda på hur många ägg som blivit befruktade, sedan på ET dagen så ringer dem bara om alla ägg har dött.
Sedan på ET dagen så berättar de om utfallet, i mitt fall så var ett helt ok att frysa dag 2 (det var toppkvalite) och 3 var av sämre kvalitet som de skulle odla vidare för att se om det blev blastocyster ifall inte så kasserar dessa.
Men du ska se att det kommer att gå jätte bra! Det behövs bara ett ägg som ser bra ut på insidan för att det ska fungera!!!! Håller tummar och tår för dig!
mitt schema såg ut så här:
mensens andra dag gonal-f
dag 5 orgalutran
dag 6 vul
dag 9 vul plus ägglossningsprutan
dag 11 ÄP och dag 13 ET