Ivf/FET Töserna 2012
skånetjejen skrev 2012-10-21 20:44:47 följande:
ÄP i fredags och allt gick bra, vi tyckte att denna gången känns det jätte bra och denna gången e det vår tur att lyckas, i lördags vänta jag på samtal från klinikens lab för att berätta hur många som var befruktade, de skulle ringa innan kl 11 :00 tiden gick och gick, tillslut 10 45 ringde läkaren som jag träffa dagen innan!! 6 ägg var bra utav 7 men inga av de äggen var befruktade !! :( på en sekund gick vi från hopp till förtvivlan !! det e skit tråkigt, har tagit mediciner i 8 veckor och väntat på att börja behandlingen innan dess till ingen nytta, tillbaka på ruta 1 igen !! just nu känns det skit!! men det blir väl bättre om några dagar när vi har hunnit smälta detta!! hela detta året har bara varit en dal och berg bana !! det börja med ivf 1 misslyckades i februari, ivf 2 misslyckades i maj, ivf 3 skulle börja i augusti men blev upp skytten på grund av x i juli !! (mitt andra x), och nu när vi äntligen fick börja ivf 3 så blev det inget, så tillbaka till att vänta igen, som tur e har vi inte förbrukat några poäng eftersom det ej blev ett et, ska ringa in vid nästa mens för att få reda på planeringen !! håller alla mina tummar att det ska gå bättre för alla ni andra !! kram
jag som verkligen hoppades på att du åtmonstonde kunde få nått befruktat.
Skicakr dej massa massa massa styrke kramar gumman.
Skänt att höra att ni inte ger upp trots ytterligare denna motgång.
Kommer fortsätta hoppas på att de blir n liten knodd hos dej snart.
Så du har gjort helt rätt, enäggs.