• Csillag

Ivf/FET Töserna 2012

Hej flickor.jag e kvar oxå.bara varit mkt nu senaste o min lilla groda ligger fortfarande kvar.blev stoppad en sista gång innan nyår för att säkert klara mej över nyårs natten.har nu slutat ta alla stopp mediciner o känner hur de trycker på ordentligt neråt så snart kommer nog mn groda ut.är glad ja kommit så långt som ja gjort o läkarna lyckats hålla inne grodan så här länge. Är Ida i 35+1 så verkligen mot alla odds. Kul att höra de drar igång för många här inne nu.hoppas få läsa många glada o positiva besked o de föds några bebisar. Vincents mamma; jag har ju tvillingar sj.graviditeten va bergodal bana MEN oftast är tvilling graviditeten inte så allvarliga längre.det medför en ökad risk mn är man frisk annars o rör på sej o sköter sej rätt så ska de nye vara några komplikationer.hade samma problem dem tvillingar à som med grodan i magen nu. Jag fick mina tvillingar 6 dagar före beräknad födelse datum.de flesta går tiden ut nu M man inte får en. Reaktion lr nått annat. Tvillingar e underbart!dubbelt så mkt att göra MEN glöm aldrig dubbel glädje. Jag har väntat tvillingar 4 ggr,tyvärr MF 3 ggr men de har inte med att de va just tvillingar utan att min livmoderetappen be stängde sej.ha ju haft totalt 6 MF/MA . Om de inte tagit sej denna gången så hade vi satt in två blastocyster på vårat sista försök. 3 pack rekommenderar jag. Tänk nye för mkt på att de KAN bli komplikationer med tvillingar för de kan de bli med eningar oxå. Så länge är beredda att de faktiskt KAN bli tvillingar o inte skulle ha nått emot de så skulle jag ta chansen. Lycka till.

• Csillag

Grattis gumman!!därför de blev så tyst från dej efter ja svarat på ditt mejl.massa massa grattis kramar.

• Csillag

Grattis kardor!!!!!! Hoppas verkligen vi alla lyckas här inne.varenda en av oss har kämpat svett i tårar o förtjänar få sitta med ett litet knyte.har inte varit inne så mkt mer än snabbisar.hoppas kunna va inne lite mer så fort datorn vill som ja vill.surfa på mobilen e verkligen inte samma sak. Ge inte upp flickor,snart sitter ni där med ett positivt gravörer o ett knyte i famnen!

• Csillag

Hej flickor. En liten groda har ni blivit en flicka som vi trodde. Började me värkar me bara 2 min mellan rum direkt vid 22.55 o började blöda så blev sjukhus i raket fart. Inne 23,55 i Borås o kl 00.13 tittade våran Lilla flicka ut.så de tog ca 1 h o 20 min tills allt va från start till slut så snabbt gick de.

• Csillag

Hej flickor !! Även om ja inte har skrivit så mkt nu under vintern så vill ja ni ska veta att ja fortfarande e kvar i tråden o kikar in nästan varje dag en snabbisar iaf. Som ni vet så ligger vi i hög säsong på jobbet så jag bor ju mer eller mindre på jobbet mellan nov-april o ingen skillnad har de varit denna vintern trots ja varit gravid o nu fått lilla Savannah.jobbade in till de sista verkligen då ja jobbade ett 11,5 timmars pass samma dag som de va dags att få barn.va ledig 4 dar o sen va ledigheten slut så som ni förstår så e de mkt nu på jobbet meeeeen jag är kvar o följer er dagligen o håller varenda finger o tår att de ska ta sej för er. Jag väntar med spänning efter att läsa om ett plus efter ett pluss från er! Massa pepp o styrke kramar från mej.

• Csillag
    Vincents mamma skrev 2013-02-17 20:58:48 följande:
    hej! Jag håller tråden vid liv :) morgon är det daxs för VUL och hoppas på många fina äggblåsor och at förhoppningsvis få en tid för äggplock i slutet av veckan :)   

De e bra gumman för jag hejar på dej för fulla muggar!! Ska hålla varenda finger o tår o hårstrå för att de ska visa många men ändå lagom många blåsor. De sägs ju att ca 5-15 blåsor e bäst att ha,få brukar dom mogna på bra o visa bättre resultat enligt statistiken. Blir de två ägg tillbaka nu isf då??? Jag e redan sugen på en liten till i magen o Savannah e bara 10 dagar gammal 😊 MEN jag vet va läkarna sagt,så får skaka av mej o glömma dom tankarna. Jag hoppas verkligen du lyckas bli gravid, samma med LnH,Attack o alla andra. Jag tror serriöst ja skulle få tårar i ögonen om ja läste ku lyckats. Nu måste jag sussa kudden lite.Upp o jobba imon igen. Massa massa kramar
  • Csillag
    Vincents mamma skrev 2013-02-22 10:44:26 följande:
    På väg hem efter äggplocket nu. 22 ägg fick vi ut idag! Så nu längtar vi tills på måndag då vi får tillbaka 2 st små rackare :)

De. Ju kanon bra gumman!!!håller alla tummar tår hårstrå o allt man kan snurra till kors på måndag för dej!!!
  • Csillag
    skånetjejen skrev 2013-02-19 07:36:46 följande:
    Grattis till din dotter Csillig så glad att allt gick bra :) har inte varit här på ett tag så här kommer ett stort grattis bättre sent än aldrig Kram

Tack gumman.hur går de me dej????
  • Csillag
    Vincents mamma skrev 2013-02-25 13:58:21 följande:
    Är numera ruvare till 2 st superfina 8 celliga embryon officiell testdag satt till 13 mars!

Wiihii håller tummarna för att allt ska gå vägen denna gången!!
Svar på tråden Ivf/FET Töserna 2012