Ivf/FET Töserna 2012
Hej flickor.jag e kvar oxå.bara varit mkt nu senaste o min lilla groda ligger fortfarande kvar.blev stoppad en sista gång innan nyår för att säkert klara mej över nyårs natten.har nu slutat ta alla stopp mediciner o känner hur de trycker på ordentligt neråt så snart kommer nog mn groda ut.är glad ja kommit så långt som ja gjort o läkarna lyckats hålla inne grodan så här länge. Är Ida i 35+1 så verkligen mot alla odds. Kul att höra de drar igång för många här inne nu.hoppas få läsa många glada o positiva besked o de föds några bebisar. Vincents mamma; jag har ju tvillingar sj.graviditeten va bergodal bana MEN oftast är tvilling graviditeten inte så allvarliga längre.det medför en ökad risk mn är man frisk annars o rör på sej o sköter sej rätt så ska de nye vara några komplikationer.hade samma problem dem tvillingar à som med grodan i magen nu. Jag fick mina tvillingar 6 dagar före beräknad födelse datum.de flesta går tiden ut nu M man inte får en. Reaktion lr nått annat. Tvillingar e underbart!dubbelt så mkt att göra MEN glöm aldrig dubbel glädje. Jag har väntat tvillingar 4 ggr,tyvärr MF 3 ggr men de har inte med att de va just tvillingar utan att min livmoderetappen be stängde sej.ha ju haft totalt 6 MF/MA . Om de inte tagit sej denna gången så hade vi satt in två blastocyster på vårat sista försök. 3 pack rekommenderar jag. Tänk nye för mkt på att de KAN bli komplikationer med tvillingar för de kan de bli med eningar oxå. Så länge är beredda att de faktiskt KAN bli tvillingar o inte skulle ha nått emot de så skulle jag ta chansen. Lycka till.