Ivf/FET Töserna 2012
Vincents mamma skrev 2012-10-08 20:13:00 följande:
Hej!Ville bara göra ett avtryck igen :) Det är så kul att läsa om alla era framgångar och jag lider med alla som har det tungt, vet precis vad ni går igenom!
Här står det fortfarande helt still, vi har väl beslutat att vi ska ge våra 2 ägg i frysen sina chansen efter årsskiftet så får vi se hur det går, så om vi har tur kanske man får chansen att få bli gravid igen lagom tills era bebiar tittar ut.
kram
Åhhh va glad jag blir varje gång jag ser du kikat in ibland hos oss o får dessutom läsa ni ska ge de en chans till efter jul.
Hoppas hoppas så mkt att de ska ta sej ordentligt för er denna gången.
Ska ni testa nått nytt som ni inte testat innan denna gången, typ mer motion bättre kost o akupunktur osv som vi många ändrar ibland.
Vet inte fullt hur de såg ut sist för er.
Vi valde ju ändra inför sista ivf för oss.
Visst hade vi ganska hälsosamt liv innan och vi bda slutade röka ett halv år innan de tog sej, både ja o min man tränade mkt .Mn bara lägga om kosten under tiden gjorde mkt o ta bort vissa saker under försökandet och akupunkturen tror ja gjorde susen för kicka igång blodcirkulationen.
E verkligen jätte roligt att öra ni ska göra era sista försök.å ja ska hålla alla tummar o tår för dej!!
bamse kram