Presentation datingsida
Låter ju som om nästan alla träffas via nätet nuförtiden, och jag tänkte göra ett försök. Men hur får man till en intresseväckande presentation?
Nedan är mitt utkast. Kom gärna med förbättringsförslag - eller är det någon som har en presentation som funkat bra så kan jag ta den rakt av.
Först lite bakgrundsinfo om mig. Kanske kan vara bra vid bedömning av presentationen. Detta ingår alltså inte i presentationen: Drygt 30 år. Lång och smal. Snäll och omtänksam. Alldagligt utseende. Bra jobb/ekonomi. Lagom smart/allmänbildad. Är väl en typisk svensson, fredagsmys o melodifestival är heligt. Inga särskilda intressen (förutom att kolla på fotboll). Blev lämnad av kvinnnan jag älskar för ett halvår sedan. 2 barn. Söker antingen långt förhållande, romans, eller någon att skämma bort lite då och då.
Slut på bakgrundsinformationen, nu kommer presentationsutkastet:
Hej, jag älskar att resa, träffa nya människor och gå på långa skogspromenader...
Nej, förlåt, det var inte på allvar. Här kommer det istället:
Hej!
Jag är en omtänksam (händer att jag överlåter min plats i t-banan till äldre damer alltså) man i mina bästa år (inte så många alltså), som besitter någon typ av humor (detta skulle inte alla hålla med om, men det här är min presentation, så jag bestämmer).
Söker trevlig tjej att dela vardag och skratt med, och tänkte ge detta en chans.
Det var hela presentationen. Lite kort kanske, men skriva om mig själv är inte min bästa gren. Men detta kommer ju vara kombinerat med en bild på mig, så presentationen behöver nog inte vara så lång.
Så välkomna att komma med synpunkter!
TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-03-03 08:51
Version 2:
Hej och välkommen till min profil!
Tänk dig en kombination av Mads Mikkelsen och Mikael Persbrandt. Har jag något gemensamt med dem? Inte mycket om jag ska vara ärlig (förutom att jag rest med Fritidsresor några gånger). Ville bara att du skulle komma i rätt stämmning inför fortsättningen av min presentation.
Jag älskar att resa, träffa nya människor och gå långa skogspromenader...
Nej, sorry, det där var inte på riktigt. Här kommer det isället:
Hej!
Jag är en omtänksam man i mina bästa år (inte så många alltså), som besitter någon typ av humor (detta skulle inte alla hålla med om dock).
Stilig är jag också! I alla fall om man frågor min mamma, men mina barn skulle nog inte riktigt uttrycka sig så.
Stor del av fritidien åt att ladda för att klara av maran i sommar. Har insett att 42 196 meter är ungefär lika långt som det låter.
Tror mig ha en liten romantisk ådra i mig, men främst är jag bra på att uppskatta en kvinna jag fallit för. Håller med Ranelid om att kvinnan är det första könet. Men vardagens sysslor ska förstås vara jämnt fördelade, men behöver inte vara så traditionellt uppdelade, dvs du får gärna ta hand om borrmaskinen så tar jag dammsugaren.
Du får även gärna ha ett jobb som du trivs och utvecklas av, och som vi kan diskutera innan vi somnar. Och när vi ändå ligger bredvid varandra i sängen finns ju även annat vi kan göra...