Tjejer: Hur känns det att se två andra kvinnor ha sex med varandra?
Tycker själv att det är väldigt sexigt och skulle kunna nästan få orgasm av det.
Tycker själv att det är väldigt sexigt och skulle kunna nästan få orgasm av det.
Ja, det ser jag gärna, det är ursexigt precis som du säger. men orgasm av att bara titta går inte. då måste man hjälpa sig själv lite också
Jag är själv tjej och absolut inte lesbisk på något sätt! MEN jag tycker det är extremt upphetsande att se två tjejer smeka varandra osv än en kille och en tjej. Kanske är det för att tjejerna vet hur de ska stimulera varandra och det gör det hela upphetsande? Jag vet inte men jag får lätt orgasm av att hjälpa till lite på traven men det behövs fasiken inte mycket hjälp ;) Dock skulle jag själv inte kunna ligga med en tjej!
Ne, fy...blir äcklad!!
Helt ointressant. Två killar däremot, hubbahubba, come to mama!!
Av noll och intet intresse, snarare avtändande.
Jag är ju bi, så lesbisk porr är i mitt intresse. Problemet är att mycket av den "lesbiska" porren man stöter på är gjord för straighta män, och med tjejer som antagligen är straighta också. Jag ser ju att tjejerna inte är upphetsade, vet knappt hur man ska röra varann (man blir inte automatisk expert på att ha sex med tjejer genom att vara tjej), undviker onödig kroppskontakt, eller har sex på det sättet som straighta män har fått för sig att flator har sex (med stora dildos).
Men att ha sex med tjejer är hett, och lesbisk porr gjord rätt (med riktiga flator) är hett.
Jag har aldrig sett äkta lesbisk sex, men det man ser i filmer, där det är fejk, är totalt ointressant.
Å andra sidan tänder jag inte på typ nåt slags porr längre.
Jag har blivit "för gammal", tror jag. Är 47 år och kan inte identifiera mig med porrskådisarna längre, det blir för långt från verkligheten.
Gillar inte porr med medelålders skådespelare heller, det verkar så desperat att vara porrskådis i 45-50 års åldern.
Och porr med asiatiska tjejer eller öststatstjejer går bort, och porr med olika kinks är för fejkat...
Sen gillar jag inte hela filmer med alla de där urtrista lååånga närbildssekvenserna, och när samma klipp kommer åter med jämna mellanrum i filmen.
Summan av kardemumman, porr är ointressant.
Det är iofs ganska tråkigt att det blivit så.