• Anonym (F22)

Tjejer: Hur känns det att se två andra kvinnor ha sex med varandra?

Tycker själv att det är väldigt sexigt och skulle kunna nästan få orgasm av det.

• Svar på tråden Tjejer: Hur känns det att se två andra kvinnor ha sex med varandra?
  • Anonym (F22)
    Längtanefterenliten skrev 2012-03-03 01:52:51 följande:
    Jag är själv tjej och absolut inte lesbisk på något sätt! MEN jag tycker det är extremt upphetsande att se två tjejer smeka varandra osv än en kille och en tjej. Kanske är det för att tjejerna vet hur de ska stimulera varandra och det gör det hela upphetsande? Jag vet inte men jag får lätt orgasm av att hjälpa till lite på traven men det behövs fasiken inte mycket hjälp ;) Dock skulle jag själv inte kunna ligga med en tjej!
  • Anonym (hehe)

håller med föregående talare om att bögporr är mycket hetare än lebbporr. förmodligen för att 99% av all porr är gjord av män, för män. det syns att tjejerna inte njuter av varandra och det dom gör. killarna däremot.. ;)

• Anonym

Jag vet att min tjej en gång sagt att hon tycker det är äckligt med lebbporr. En gång på hotell zappade vi och hamnade på en kanal som visade två tjejer. Efter 10 minuter hade vi sex och hon var sjöblöt i trosorna redan innan hon kom över på min sida sängen. Jag antar att hon blivit tänd av det hon såg på tv'n. ;)

• Anonym

Det beror på om det är en standard-porr-produktion (uppenbart producerad av män, för män) med en massa fejk och töntiga aktiviteter som inte ens är sköna, eller om det är en övertygande amatörrulle med två attraktiva personer. Det första känner jag äckel inför, det andra kan vara lite intressant.

• Anonym (-)

usch, avtändande så ini ;D

• Majjagräddnos

Ger inte någonting. Men blir inte illa berörd heller. Öht porr och likn gör inte ngt för mig. Viss tecknad porr kan jag däremot uppskatta.

• LillaTanten

Det är fullständigt ointressant för mig.

Man blir som man umgås - är jag otrevlig kan det mycket väl vara ditt fel!
  • Independent

Väldigt spännande och jag njuter, ja.

Svar på tråden Tjejer: Hur känns det att se två andra kvinnor ha sex med varandra?