Inlägg från: Girlfriend in a coma |Visa alla inlägg
  • Girlfriend in a coma

skötbord på badkar...säkert?

Fast då borde den väl kunna falla ner från vilket skötbord som helst...det handlar nog om uppsyn. Man har väl koll på barnet när man byter blöja? Jag hade sånt när jag var liten iaf. Alla har ju inte plats för ett stort extrabord på toaletten. Vi har alternativet att ha någon sån uppblåsbar grej på tvättmaskinen eller att ha på badkaret, vet inte vilket som är bäst men trilla ur det kan den väl i vilket fall om man inte tittar så noga. I valet här tänker jag mest på vilket som blir enklast och tar minst plats så man får plats med annat.

• Girlfriend in a coma

oj det lät inte så bra förstås.....men har man inget alternativ så blir det svårt. Men om nåt sånt hänt borde väl själv konstruktionen ändras?

• Girlfriend in a coma

Tänkte först att skötbord kan ju finnas i barnets rum men sen kom jag på att det inte är så smart om man behöver vatten, blir det inte jobbigt om ni behöver tvätta av barnet Lilla Linnéa? Jag kanske bara inte har så mkt erfarenhet av blöjbyten :) Men det känns som att badkaret är väldigt smidigt och man borde ju se och känna om det är stabilt. Har man det där finns ju vatten nära till hands och man kan räcka ut handen och ta samtidigt som man har koll på barnet eller? (jag har verkligen ingen aning, har inga barn...än)

Svar på tråden skötbord på badkar...säkert?