Leukemi?
Google är bra på mycket men inte sjukdomsdiagnostik. Lita på din läkare.
Google är bra på mycket men inte sjukdomsdiagnostik. Lita på din läkare.
Dina symptom du har, har jag från och till jämt.
Försök att lita på det läkaren säger, vet att när oron är så stark som din är, så är det svårt att släppa. Jag är likadan.
Men blodvärde m.m talar för mycket om hur det står till i kroppen!
Vet folk som haft cancer, då har deras blodvärden varit åt helvete.
Googla är det värsta man kan göra!! Jag är själv lite hypokondriker, och googlade en hel del förr, jag hade alla möjliga farliga sjukdomar! Och sprang till vårdcentralen titt som tätt. Har slutat googla helt nu.
Ska tillägga att jag ofta har ont ut till örat som du beskriver, inte så skön känsla, men det är INTE leukemi
Sluta leta symptom på google!!
Söker man på vanlig huvudvärk kan man få upp hjärntumör...
och fråga abslolut inte på FL vad du kan ha.. du får 10 olika sjukdomar fast du inte har en enda.
Du har en långvarig förskylning.
Då måste jag också ha leukemi då jag har varit snuvig i 2månader du.... men huvudvärk och täppt i näsan, ont i örat.. men nej jag är frisk
Du har varit hos läkaren och han har tagit tester som ser BRA ut. Du måste bara få in det i huvudet. Vet att det kan vara svårt då man hela tiden är bomsäker på sin sak.
Var 3 år blir jag dunderförskyld, precis som du skriver och allt som hör till.
Jag är dålig en vecka blir bra några dagar upp till någon vecka sen är jag på ruta ett igen.
Så kan det vara i 3 månaders tid.
Men när man har varit hos läkare och de har sagt att allt är bra så måste man lite på de,.
Varför skulle läkaren ljuga??