Leukemi?
Har man leukemi så brukar ett vanligt blodprov kunna indikera på det. Jag fick en variant av lymfom förra året som är väldigt lik leukemi, båda är ju blodcancer. Men jag såg INTE sjuk ut, jag såg mycket välmående och frisk ut, mina blodvärden var väldigt fina men trots det var jag i slutstadiet av min sjukdom med tumörer i hela buken. Jag hade inga andra sjukdomsteckan dock, inte ens det klassiska med förkylningen som aldrig går över, som annars många blodcancersjuka har...
Det jag vill säga är att det finns andra sjukdomar som inte syns i vanliga blodprover. MEN det jag också vill påpeka är att det inte behöver vara något allvarligt i att vara långdraget sjuk. För några år sedan var jag förkyld i ta mig fasen flera månader, men det var ett sånt år då massa långdragna virus härjade bland folk. Trodde aldrig jag skulle bli frisk och hostade mig fördärvad.
Ett tecken på leukemi är de klassiska mörkblå "blåmärkena", även jag fick sådana. Du har inga sådana på kroppen som istället för försvinner, växer?