Avslag på uppehållstillståndet
Måste han inte tillföra nya uppgifter? Om inget har förändrats i relation till avslaget så lär han ju få avslag igen.
Vad hade de för motivation till att han inte fick uppehållstillstånd?
Måste han inte tillföra nya uppgifter? Om inget har förändrats i relation till avslaget så lär han ju få avslag igen.
Vad hade de för motivation till att han inte fick uppehållstillstånd?
antar det är just för att han är ifrån Nigeria då... kanske anar dem att det är ett skenäktenskap för att han ska få komma hit. hur länge har dem bott ihop här i Sverige då? och hur länge har dem kännt varandra?
allt sånnt spelar in lixom.
Berätta mer. Kan de visa att de träffats och levt tillsammans? Är det stor ålderskillnad? Har han sökt på anknytning till nån annan tidigare? Har din mor varit i Nigeria för att träffa mannen under tiden han varit där?
Jag känner många Nigerianer sedan många år tillbaks, och tyvärr måste jag informera dig om att risken för att din mamma håller på att bli lurad är ungeför 90%. Särskilt om mannen är mycket yngre. Man ska inte dra alla över samma kam, men det är SJUKT vanligt att man skaffar sig en svensk kvinna och översvallar henne med "kärlek" ENBART för att man vill ha ett uppehållstillstånd. Och givetvis så tror alla dessa lurade kvinnor att just deras man är annorlunda än "alla andra"
Det är nog som någon tidigare sa pg av att han kommer från Nigeria. Tyvärr är det inte helt ovanligt att män därifrån söker sig en kvinna från Sverige för att få uppehållstillstånd, snarare än av kärlek. Har han dessutom sökt asyl tidigare och fått avslag så ligger det nog honom i fatet.
Lycka till med överklagandet.
Ta reda på mer fakta om Nigeria och vad som försigår där, TS.
Några vänner till mig (ett gift par), blev lurade på pengar från folk från Nigeria, ganska mkt pengar.
Nigerianer är experter på att luras i mkt verkar det som. Som sagt, ta reda på mer fakta.
TS Du är väldigt aggressiv i det sätt att svara andra.
Varför startar du en tråd om du inte är intresserad av att höra folks åsikter?
TS - finns det inte en enda skeptisk ådra i dig? Du inser väl hur mycket nästan allt talar emot att det här är äkta kärlek?