• lovebuz

Vi som går ner i vikt med shapeup!

Hakar på här. Började i måndags med appen och tycker den är enkel att förstå :) ska bli intressant att se om jag lyckas. Hur ofta väger ni er?

• lovebuz

Bonsai: ja du 158 cm och 97 kg :( tyvärr. Men mycket beror på medicin, stillasittande jobb och en alldeles för stor latmask :) vill ner till 60 men är glad om jag lyckas gå ner iaf. Inget speciellt mer än att det bör bli minus varje vecka. Älskar promenader och har börjat ta i lite mer på dessa så att jag går varje km under 10 minuter. Endomondo är en bra app för sånt :) går annars 10 min på varje km.

• lovebuz

Ska införskaffa en digital köksvåg idag om jag hittar en. Man blir så mycket mer medveten när man skriver ner saker också :) Hoppas verkligen det ska fungera bra.

• lovebuz

Hittade mig en våg :) kommer ta ett tag innan man lär sig vad man bör undvika. Bra mycket kalorier i majs vilket jag inte trodde.

• lovebuz

Ah :) Tycker den är rätt rolig denna app efter tre dagars användning. Känner mig så sugen på att fixa det.

• lovebuz

Det är något jag har problem med, knasar det sig en gång så blir det fel. Ska dock försöka att inte tänka på ev. knas. Rätt roligt att se vad allt är i kaloriväg.

• lovebuz

Typiskt glömde bort mig igår så det blev några kalorier mer. Är ni duktiga på att hålla er under?

Svar på tråden Vi som går ner i vikt med shapeup!