Vi som går ner i vikt med shapeup!
Lånade knodd och barnvagn och gick 2 timmar :) 701 kalorier for
Lånade knodd och barnvagn och gick 2 timmar :) 701 kalorier for
Gick 11.5 km ;)
www.endomondo.com/workouts/s6cytGOlZWw det är så roligt att se var man går :)
Hur funkar runkeeper? Bara testat endomondo
Idag är det sida dagen på första veckan med ShapeUp. Den har gett mig en hel del nya tankesätt om hur det fungerar det här med mat. Har lärt mig vad man bör akta sig för och sedan planera bättre. Att räkna har varit roligt, mycket roligt och jag har blivit väldigt peppad över att kunna kontrollera mina matvanor.
Mina promenader har dessutom gått lättare då jag kan räkna bort kalorier och lära mig äta efter motion vilket har underlättat mitt tänk. Har kunnat haft helgmys utan att känna mig ångestladdad och har helt enkelt varit på ett ovanligt bra humör den här veckan.
Att sedan kunna räkna ut att jag gått promenader på sammanlagt 4,7 mil denna vecka gör mig ännu gladare. Får tacka så mycket för denna tråd som gjorde att jag hämtade hem appen. Så imorn blir det vägdag och en ny vecka att se fram emot. Det har aldrig funkat så bra som med denna app :)
Önskar er en trevlig vecka och återkommer imorn om viktstatus :D
-1.4 visade vågen efter min första vecka :D
havregrynsgröt och 2 ägg o mjölk var min frukost och en pressad apelsin. Fast jag avskyr havregrynsgröt ;)
26 grader. Här har vi 9 ;)
Springer inte men går snabbt och har en fot som beter sig snett. Försöker tejpa den.
Middag idag: regnbåge och grönsaker :)
Romlen: just det ja, bra att komma ihåg.