• ElinGBG

Vi som går ner i vikt med shapeup!

Hej tjejer, har följt på avstånd en tid men nu hoppar jag in! I måndags började jag med appen, ska gå ned från 79 kg till 57 kg. Innan har jag varit i gång med min "resa" i två veckor drygt men inte gått ner något, idag var min vägdag och redan efter 3 dagar med shapeup har jag gått ner 1 kg! Så lycklig!

• ElinGBG

Jag känner också av mer energi, en härlig bonus minst sagt. Är lite orolig för torsdagens vägning för idag kom mensen. Med den brukar suget komma..

• ElinGBG

Idag visade vågen 77 kg, minus 1 kg den här veckan Skrattande Nu är det baaaaaara 20 kg kvar då!

• ElinGBG
    Girle skrev 2012-05-10 07:14:16 följande:
    God morgon girls!
    Wihoooooo!!!! Idag står vågen på 68,3! Ynka 0,3 från målvikten och -1,2 sedan förra veckan. Det har varit seeeegt några veckor men nu har det äntligen rasslat till. Jag var tvungen att ställa mig på vågen ett par gånger bara för att se att det verkligen var sant. Hej hej och varmt välkommen 68-kilonågonting!

Romlen: men om du jobbar natt, äter du inte något under arbetspasset?

Sommarnatt: jag kan fixa tills ikväll
    Snyggt jobbat!
  • ElinGBG

-1 även denna vecka! Nu nere på 76, bara 19 kg kvar ;) grattis till alla fina minus!

• ElinGBG

Jag älskar verkligen peppen man får här inne! Jag har jättesvårt att äta mellanmål, särskilt när jag är i skolan och inte kan äta typ ägg. Vad brukar ni äta?

• ElinGBG

Inget minus på vågen idag, men det känns ändå okej. Jag vet varför men tänker inte använda det som en ursäkt. Har ändå tappat centimeter och gick tillbaka för att se hur mycket jag tappat totalt sedan jag började 12/4.

Byst -6,5 cm
    Midja -4,5 cm
    Buk -5 cm
    Rumpa -6,5 cm

Och även fina siffror på de andra måtten, så jag är nöjd trots samma vikt idag. Har ju ändå gått ned 3 kg på 4 veckor (försöker tänka positivt). Glad

• ElinGBG

-1 idag :) känner att jag börjar hitta en "rutin" som funkar. Första delmålet på 75 kg nått, nu ska jag komma på någon bra belöning bara!

• ElinGBG

Lovebuz: visst är det en härlig känsla? Fick precis på mig några sommarbyxor :)

Svar på tråden Vi som går ner i vikt med shapeup!