• Amy27

Vi som går ner i vikt med shapeup!

Bonsai: oj, vad dum jag känner mig nu! Visste inte ens att man kunde göra så!!!

*skäms*

• Amy27

4ungar: jodå, lite vaniljsocker kan du ha i men då blir det nog inte det antalet kcal jag skrev.
    Vaniljpulver kan du hitta i de flesta mataffärer bland bakgrejerna. Liten, ganska dyr burk men otroligt dryg.

• Amy27

Stevia är ganska bra, naturligt sötningsmedel typ...men det är dyrt. Fast också ganska drygt.

• Amy27

Sommarnatt: står det inget bak på påsen? Jag har fått för vana alltid kolla kcal på vad jag än köper. Lite manisk har man blivit.

• Amy27

Sommarnatt: det var så lite så. Jag tänker alltid på er andra i tråden när jag hittar ngt kalorisnålt

• Amy27

Här har det hänt nada!!
    Jag syndade lite förra veckan och det blev + 0,4 kg...att jag sen stått på samma vikt i nästan två veckor...gaaahh!!!
    Å nu är jag sjuk, ingen träning alltså. :(
    Fördelen är väl att jag inte har ngn matlust.

• Amy27

Solstråle; gör en kopp te!! Köp hem ett gäng fruktteer, brukar hjälpa vid sötsug.

• Amy27

Sommarnatt: den jag har är till iPhone 4s och man kan dra åt den ganska mkt.

• Amy27

angeni: kroppen gör sig av med massa vätska i början så en del är nog det.

• Amy27

Gå in på AppStore och leta reda på appen under uppdatera, köpta.... Nånstans där kan man stänga av prenumerationen. Jag kommer inte ihåg exakt hur. :-/

Svar på tråden Vi som går ner i vikt med shapeup!