Inlägg från: Solstråle0001 |Visa alla inlägg
  • Solstråle0001

Vi som går ner i vikt med shapeup!

Regelbunden träning hade ju gjort att man fått äta mer. Tycker om att träna men det är mycket på sambons jobb just nu så det svårt att hinna med på kvällar då det finns två söta barn att ta hand om.

• Solstråle0001

Förresten... Är det nån mer än jag som fastnar i bak och matlagningstrådar bara för att man ska äta nyttigt. Sitter och läskar mig hela tiden

• Solstråle0001

EmeNo: är det bröd du bakar? Gillar att baka bröd, men äter alltid för mycket då det är så gott!

Kalas i helgen och en massa gott hela veckan. Tjuvvägde mig i morse och har gått upp i alla fall ett halvkilo... Magen ser uppsvälld ut. Får se om vikten har försvunnit tills jag väger mig på riktigt ons el tors. Så nu är det skärpning som gäller!

• Solstråle0001

Vad duktiga ni är! Kämpa på!

Jag räknar kalorier några dagar i veckan. Men jag har svårt att äta lagom då jag inte räknar... Jobbigt! Bara jag inte går upp är det okej.

• Solstråle0001

Deus: varför måste det gå så snabbt? Tror inte kroppen mår bra av det. 0 kcal är ju faktiskt svält... Men du känner såklart din kropp bäst! Hoppas det går bra

• Solstråle0001

Själv har jag lyckats gå upp ett halvt kilo då jag skulle försöka hålla vikten. Har inte använt appen och ätit ganska onyttigt... Allt har satt sig på magen. Men nu ska jag inte låta kilona smyga sig på som jag brukar utan ta tag i det på en gång! (Fast fre-lör räknas såklart inte )

• Solstråle0001

Deus: Okej då förstår jag! Jag hade önskat att jag inte heller orkade äta upp, men jag orkar äta mer än vad jag förbrukar

• Solstråle0001

Roligt att tråden vaknat till igen! Jag har inte räknat på ett tag och har börjat gå upp... Visserligen bara ett kilo men tre centimeter. Har inte ätit nyttigt. Svårt att äta lagom så jag tänkte försöka räkna lite iallafall några dagar i veckan..

• Solstråle0001

Ja!!! Jag startar om på tisdag! Då var det exakt ett år sen jag började! Då hade jag 18 kilo att gå ner och nu räcker det med 2-3. Bättre utgångsläge!

Svar på tråden Vi som går ner i vikt med shapeup!