• eliten

Vi som går ner i vikt med shapeup!

Jag hade invägningen idag och jag fortsätter följa målet! Känns riktigt bra för jag unnade mej VÄLDIGT mycket förra helgen, äter LITE godis varje dag och har inte kunnat träna en sekund pga förkylningen.
    Det känns som viktminskningen kommer hålla i längden när jag äter lite dom jag vet att jag kommer göra sen ändå.
    Mycket fikande och glass på sommaren men det funkar ju om man tänker sej för och inte tar för mycket av allt!

• eliten

Jag uppdatera för en vecka sen, jätteskönt att slippa leta allt som ska läggas in.
    Min första friska dag idag blev 30min intervall på motionsbandet.

• eliten

Man behöver ju inte men det blir enklare när man kan kopiera mer och spara plus att man kan lägga in flera mått och se hur man går ner.
    Jag väger nu 56,5 kg låter ju skitlite men jag är inte smal så jag ska nog fokusera mest på att hå ner i cm och omvandla fett till muskler och det syns ju inte på vågen!

• eliten

Jag firar påsk och har inte vågat skriva upp dagens äventyr med öl och fika. Nya tag nästa vecka tror jag..

• eliten

Nej kanel behöver du verkligen inte räkna om det inte är blandat med socker :)

• eliten

Okej. Ny vecka nya tag! Positiva med att vara på jobbet är att jag kan äta supernyttigt och inte har tid att äta godis. Nu ska jag göra en god äggviteomelett!

• eliten

Ja denna veckan ser inte så ljus ut men nya tag nu och bättre resultat nästa vecka!

• eliten

Pepsi Max gillar jag mest 0kcal och lindrar sötsuget!
    Jag har gått upp 0,5 efter påsk och var sjuk veckan innan. Känns helt ok när jag inte räknat kalorier! Nästa vecka hoppas jag på minus ett så är jag ändå enligt plan. Får Jobs lite hårdare bara!

• eliten

Idag blev det tacos till middag, lätt att äta nyttigt jag tar alltid kycklingfilé och äter mest det med grönsaker! Tur att jag bakade en limekladdkaka med vitchoklad så jag slipper fundera på hur jag ska få i mej resten av kalorierna! :)

Svar på tråden Vi som går ner i vikt med shapeup!