Vi som går ner i vikt med shapeup!
God natt på er:) nöjd o belåten efter både grillning o chips o fortfarande några kalorier kvar! Välkomna alla nya på tråden!
God natt på er:) nöjd o belåten efter både grillning o chips o fortfarande några kalorier kvar! Välkomna alla nya på tråden!
Hej! Hoppas helgen har avlöpt fint för er allihopa! Här går det bara bra! Jag har ätit inom kalorigränsen o tränat och unnat mig, så jag hoppas på minus på vågen i morgon:) återkommer i morgon med ev viktnedgång!
Kyckling är ju bra. Annars på helgen äter jag ofta pommes eller råstekt potatis o grillat kött o bea o sallad. Jag tränar bara innan o dessutom äter jag chips o dip också! Allt handlar om vad jag äter innan på dagen och hur mkt jag tränar! Jag äter ändå 150 g potatis o minst lika mkt kött o sen sallad! Skippar man 20 g bea får man ju äta ännu mer av det andra!
Välkomna alla nya! Kul med så många nya kämpare! Jag använder shapeup för att jag såg den i "gå ner i vikt utan diet" tråden och den passar mina behov. Den är gratis, lätt att förstå, på svenska o jag vill ha koll på mina kalorier o vikten! Möjligt att det finns andra bra eller bättre appar men jag nöjer mig med den här så länge jag som sagt är nöjd!
Hej! Menar du vägningen? Inte bra i så fall för vågen är ju typ paj eller ngt. Den visar olika hela tiden o hamnar inte på nollan! Morr! Men jag ser på magen att den är fastare i skinnet o det känns ju bra så jag har nog inte gått upp i alla fall!
Hej! Kul att alla går ner så fint! Bra tips med kalorierna vid träning! Här är vågen fortfarande som den är.. Har dock efter många vägningar fått samma resultat som förra vägningen så det verkar inte gå uppåt i alla fall! Har ställt om från 0.8-0.9 kg vikt nedgång per vecka för ett snabbare resultat! Jag får nu äta strax över 1200 kalorier, minns inte exakt. Vad händer om man inte får i sig alla kalorier under en dag?