Inlägg från: Solstråle0001 |Visa alla inlägg
  • Solstråle0001

Vi som går ner i vikt med shapeup!

Sommarnatt: ska testa 86 %. Det var längesedan... Kanske kan funka! Tack! Lyckades stå emot suget i alla fall! Tänderna är borstade så jag vet att jag inte kommer äta nåt mer! Gott!

• Solstråle0001

Samma visa här idag igen. Kalorierna slut och jag är jättesugen! Suck.
    Bra tips med promenad el. Joggning Hzabo! Tyvärr är sambon bortrest och barnen försmå för att vara ensamma...

Har unnat mig jordgubbar idag. Det är verkligen nyttigt godis! Mums

• Solstråle0001

Vägdag idag. Väger 62,1 (-15,9) och är 82 (-19) cm på tjockaste stället på magen. Trodde jag skulle ha gått ner mer eftersom jag hållit mig inom rätt kalorinivå... Men men... Egentligen skulle jag ju försöka hålla vikten så att jag inte gått upp är ju jättebra!

• Solstråle0001

Jag är 166 och väger 62 kg, bmi 22,5. Kan tänka mig att gå ner några kilo till fast är glad bara jag inte går upp. Vill bli av med magen och sladdriga armar. Semester om en vecka och då måste jag ta tag i träningen igen. Har inte blivit nåt de senaste veckorna!

• Solstråle0001

Gick upp 11 kg med första (hon är 5). Och 6 med andra (hon är ca 2,5). Direkt efter graviditeterna har jag varit tillbaka på min inskrivningsvikt. Fast några månader efter båda graviditeterna har jag börjat gå upp. Mycket fika och svårt att hinna laga nyttig mat Att det ska vara så svårt att äta lagom...

• Solstråle0001

Var ute på restaurang med en fd jobbarkompis. Så det blev mycket kalorier. Åt lammytterfile och potatisgratäng och det var så gott att jag nästan hade kunnat slicka tallriken Hade tänkt be om kokt potatis istället men det fanns inte till något på menyn... Där hade ju många kalorier kunnat sparas in. Men skit samma för sen tog jag efterrätt så det är nog kört.

Jag har inte märkt av nåt negativt med att synda nån dag... Kanske ökat sug eller jag vet inte. Samtidigt tänker jag att man ju måste få leva! Bara man skärper sig igen!

Svar på tråden Vi som går ner i vikt med shapeup!