Vi som går ner i vikt med shapeup!
Idag har jag konstaterat att påståendet att "motion är en färskvara" stämmer. Oj vad jobbigt det var idag! Men jag gjorde det! Vi är bortbjudna ikväll, hoppas det är nyttig mat.
Idag har jag konstaterat att påståendet att "motion är en färskvara" stämmer. Oj vad jobbigt det var idag! Men jag gjorde det! Vi är bortbjudna ikväll, hoppas det är nyttig mat.
På tal om kladdkaka så åt vi världens godaste choklAdkaka till efterrätt (frasig och kladdig). Kunde bara inte motstå! Ska försöka synda utan att komma upp i 2000 kalorier för så länge jag inte går upp är det okej!
Sommarnatt: duktig du är som äter 1200 kcal. Gjorde det i början men har höjt upp till 1600 nu. Tyckte det var hemskt lite
Hzabo: jag hade ingen aning om att det fanns onlinerecept
Finns det om man loggar in på shapeupclub? Använder annars bara i mobilen...
Hzabo: så ser det inte ut för mig. Fast jag har gratisvarianten iofs... Antar att du betalar, fast det är ju konstigt såfall att du inte kan läsa!
Bra jobbat Bonsai!!!
Igår åt jag 300 kcal för lite. Kände mig inte sugen på kvällen
Börjar se ett samband med då jag är sugen. Är mer sugen då jag äter pasta och äpple mot då jag äter potatis... Ska se om det stämmer i kväll då jag ska äta lasagne! Nån som har tänkt på nåt liknande?
Snygg kurva
Väldigt bra att det blir en viktkurva i appen, kollar ibland och känner mig stolt!
Seafree: välkommen!!! Härligt att du kommit igång med promenader och träning! Shapeup har funkat jättebra för mig. Dessutom är det lätt, man kan ju äta allt med måtta!
Vad duktig du är med träningen Bonsai! Testade zumba några gånger för nåt år sen. Det var riktigt svårt, men samtidigt var det kul och det kändes som att man var ute och dansade