Vi som går ner i vikt med shapeup!
Önskar en go helg till alla, fattar inte vart veckan tagit vägen nånstans, imorgon blir man 30 år och jag ska ha slapp helg och fyllekväll, och så självklart bakfylledag på söndag, sen är det dags igen=)
Hej och välkommen bdknapp=)
ojoj, törs inte gå i närheten av vågen på ett tag, intaget av alkohol och chips, smörgåstårta och så mc donalds kl 3 på natten 8-o!!.. kebabpizza och cola som tröst dagen efter har verkligen inte gjort något gott.. men hej man fyller bara jämt var 10:nde år så jag får ta det=)
Idag blev det en promenad på 40 min och så core pass nu på kvällen, imorgon badhuset och så kardiopass på onsdag.. sen kanske man törs ställa sig på vågen igen!
Hoppas ni har det bra!
Spinning.. fy farao vad jobbigt det är=)
Måste fråga, jag har inte kunnat träna på 6 dagar då jag gjort illa mig i ryggen, jag promenerar fortfarande, dock har jag gått ner 1 kilo under tiden, förtvinnar muskler så fort så jag förlorat 1 kilo muskler redan eller har jag helt enkelt haft en bra förbränningsvecka?
ja det är väll så, dock så hårdtränande jag varje dag, simning 2 dagar i veckan, spinning 1 dag i veckan och crosstraniner och stryka 2 gånger i veckan och så powerwalks resten av tiden, lite skumt att när man slutar så går man ner, haha!
ja då är man nere på sin idealvikt då, fast jag vet inte om jag är nöjd dock =/