Vi som går ner i vikt med shapeup!
MissNewIdentity skrev 2012-05-16 11:51:12 följande:
Vägdag igår, den visade 61,6 viket visserligen bara är -0,6 men jag är skitglad ändå, för nu är det mindre än 10 kg kvar till målvikt 
Stort grattis till alla er andra, det är fantastiskt motiverande att läsa om alla andras framgångar!!
Girle skrev 2012-05-16 11:22:13 följande:
Grattis till alla minus och framförallt grattis till goatess som är i mål!!! Gud vad bra jobbat. Vad säger Appen när du reggar målvikten? Du kanske ska satsa på att hålla den nya vikten i någon månad och känna efter om du är nöjd med den eller om du ska fortsätta neråt?Jag har vägdag imorgon men vi har planerat än festmåltid ikväll med hummer, musslor, vin, bröd och Aioli. Så det blir nog inte att jag tar de sista hektona i morgon. Kanske nästa vecka? Innan första juni ska de vara borta i alla fall!
jag har inte reggat än, ska göra det ikväll, återkommer om det=) ja jag ska ge mig en break och suga på tabletten, det är ju så att kroppen inte ser ut som den ska när man fött barn "nyss" heller, så jag får väll vara lite snäll mot mig själv!Sommarnatt10 skrev 2012-05-16 11:18:59 följande:
Hmm det är klart då tränar du ju hårt, jag vet faktiskt inte. Men det kanske va förändring som behövdes?! Nä jag vet faktiskt inte....